11 431 läst · 166 svar
11k läst
166 svar
Quiz: Vad heter byggvaran?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 565 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 638 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 15/10 rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 694 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 725 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 718 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket gör mig till "expert"i quizet "Vad heter byggvaran?"
Äsch, inte är jag någon "expert" inte. Jag hade bara en bra dag och gjorde rätt val...
Fråga 8 var lurig, höll på att klicka "halkskydd" men tyckte nog att "plupparna" var väl höga
Äsch, inte är jag någon "expert" inte. Jag hade bara en bra dag och gjorde rätt val...
Fråga 8 var lurig, höll på att klicka "halkskydd" men tyckte nog att "plupparna" var väl höga
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 849 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvaran?"