120 937 läst · 2 131 svar
121k läst
2,1k svar
Är det värt pengarna att vara med i facket?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Fördelen med icke anonyma medlemmar är helt klart att det tar några sekunder att googla fram sanningen när någon skriver bullshit.AndersMalmgren skrev:
/Krille
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Läste du ens krönikan, och i så fall förstod du den?AndersMalmgren skrev:
Det är inte krönikörens åsikter jag tänker på, utan att forskarna gått bet på att ensas om det är höger eller vänster. Eftersom du verkar veta något de inte lyckats reda ut så kan du ju bidra med din kunskap.
Det vore ju synd om din klokhet inte kommer till nytta.
Det verkar som om TS egentligen borde startat tråden med frågeställningen om inte A-kassan spelat ut sin roll?
Alla som blir av med jobbet verkar ju ha sig själva att skyĺla, offshoring eller inte.
Man undrar ju vilka andra försäkringar som TS väljer att avstå ofrån?
Alla som blir av med jobbet verkar ju ha sig själva att skyĺla, offshoring eller inte.
Man undrar ju vilka andra försäkringar som TS väljer att avstå ofrån?
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Antingen det eller en gammal bitter KPMLr medlem med kronisk ryggvärk som sitter hemma och tycker det är roligt att göra parodi på curlade borgarbrackor på nätet.F frasen_36 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 376 inlägg
Vilken rysare. Kan den ljusa sidan vinna. Över 5k distrikt räknade
AndersMalmgren skrev:
Nja..fortfarande har jag för mig är det är föraren som styr, bromsar, gasar, läser skyltar och bedömer risker mm. Mjukvara är bara nåt som är lika dum, buggig och stel som den som skrev den.AndersMalmgren skrev: