AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Lär vara demografistyrt, större risk för kontroll i Rinkeby än i djursholm
Fick avstämning 3 gånger på en vecka på nyöppnade Ica Supermarket i Lindvallen förra veckan. Hemma sker det nästan aldrig.
 
simpa81 simpa81 skrev:
Fick avstämning 3 gånger på en vecka på nyöppnade Ica Supermarket i Lindvallen förra veckan. Hemma sker det nästan aldrig.
Skidåkare är kriminella, det är sedan gammalt :crysmile:
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Jag har räknat två gånger och kan inte se att vi saknar något här borta i alla fall.

[bild]
Nä fy fabian, det där är inte ok?! :oops:
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Skidåkare är kriminella, det är sådant gammalt :crysmile:
Jag hade även In Flames-tischa och bakochframvänd keps. Får se det som självförvållat :rofl:
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Det är värre än så, men SJs system är det möjligt att boka biljetter till tåg som redan är inställda.
Drabbade mig för något år sedan, ser dessvärre inte att de gjort någon förbättring på den fronten heller. Bokningssystemet verkar ha noll utbyte med verkligheten.
Jag åker ibland med Öresundstågen och då kan man köpa biljett antingen hos dem eller hos SJ.
Ibland är något tåg fullbokat, men då går man bara in på SJ istället och kan köpa biljett ändå.
Risken är dock att man får stå upp en bit av vägen...
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Man självscannar ju i påse?
I påsar som står i stora vagnen som man ställer ifrån sig för att man inte orkar tamed sig den hela vägen ner till mejerikylen i andra änden av butiken.
Och nej - det har inte hänt hittills att nån lagt något i min vagn utan att jag märkt det.
 
S sunqan skrev:
I påsar som står i stora vagnen som man ställer ifrån sig för att man inte orkar tamed sig den hela vägen ner till mejerikylen i andra änden av butiken.
Och nej - det har inte hänt hittills att nån lagt något i min vagn utan att jag märkt det.
Jag läste någon intervju med Bert Karlsson och ett av hans "nöjen" när han handlade var att lägga varor i andra kunders vagnar bara för att han tyckte det var roligt att de skulle bli förvånade vid kassan.
 
  • Älska
  • Gilla
sunqan och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaahhh!
Grannen håller på och borstar sina vindskiveplåtar med stålborste, när jag försöker dricka vin på altanen :rolleyes:
 
L lordi skrev:
Gaaaaahhh!
Grannen håller på och borstar sina vindskiveplåtar med stålborste, när jag försöker dricka vin på altanen :rolleyes:
Ge honom en slipmaskin
 
  • Gilla
lordi
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ge honom en slipmaskin
Får nog göra det. Föredrar nog hellre det ljudet, än små ståltrådar som gnisslar över plåten :D
 
richardtenggren
En bläster ;)
 
  • Gilla
lordi
  • Laddar…
L lordi skrev:
Gaaaaahhh!
Grannen håller på och borstar sina vindskiveplåtar med stålborste, när jag försöker dricka vin på altanen :rolleyes:
Han kanske tycker at du sörplar för högt och försöker neutralisera ljudet med gnisslandet på plåten;)
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Han kanske tycker at du sörplar för högt och försöker neutralisera ljudet med gnisslandet på plåten;)
Haha, kanske det. Jag knaprade på jordnötter också :D
 
  • Wow
Noramasen
  • Laddar…
simpa81 simpa81 skrev:
Fick avstämning 3 gånger på en vecka på nyöppnade Ica Supermarket i Lindvallen förra veckan. Hemma sker det nästan aldrig.
Skaffade självscanning och fick koll de 3 första gångerna. Sista gången så köpte jag 4st paket tvättmedel som jag såg gick in för 4 för 99. Döm av min förvåning att bara 3 var inscannade och var såklart diskussion. Även fast rabatten gick in så påstod hon att det var fel. Jag bad hen att avsluta mitt Ica medlemskap på studs och ställer mig alltid nummera i betjänade kassor även om det är tomt i självkassan.
 
  • Gilla
simpa81 och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!! Åk kollektivt så blir du alltid besviken och upprörd.
 
  • Gilla
fgo och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.