Hej
Jag bor i en villa och min granne som bor framför mig har fem bilar, en av dem är en husbil . Tre bilar står framför huset och två bilar står framför ingången till parkeringen där jag parkerar min bil. Jag har svårt att köra bilen in och ut från min carporten. Jag har sagt till han , men han gör inget åtgärder!!!Vad gör jag ?
Jag bor i en villa och min granne som bor framför mig har fem bilar, en av dem är en husbil . Tre bilar står framför huset och två bilar står framför ingången till parkeringen där jag parkerar min bil. Jag har svårt att köra bilen in och ut från min carporten. Jag har sagt till han , men han gör inget åtgärder!!!Vad gör jag ?
Jonatan79 skrev:
Det ser ut som en verkstad och stör oss som en dåre med sina bilarJonatan79 skrev:
Husbilen och de 2 Saabarna står på hans fastighet och den blåa något på vägen men inte direkt ivägen. Gråa Volvon är rimligen inte i vägen för någon. Har en smula svårt att se vad du vill uppnå enligt bilderna.
Volvon står väl iofs i en korsning? Det är nog det enda problemet jag ser.V Ville_Vessla skrev:
Liknande trådar
-
Parkering främmande verksamhet på gemensamhetsanläggning!
Juridik -
Hantverkares körersättning och parkeringsavgifter
Hantverkare -
Vad skulle det kunna kosta att grusa 2 000 m² mark för parkering?
Grund & Markarbeten -
Holophane Denver parkeringsljus 150cm
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Tolka parkeringsskylt
Övrigt Off Topic