10 893 läst · 8 svar
11k läst
8 svar
Erfarenheter av Götalands Tak, Plåt & Måleriservice AB
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Och underskrivet med signaturen Rickard som är delaktig i firman Firman står på hans sambo.....hantverkare1 skrev:
R*ckard H*llström (xxx) är känd bedragare och har enligt rykten blåst Bankeryds trä på ca 1Milj och rykten går även att han blåst XL bygg Habo på något liknande belopp.
Han bedriver 2 firmor" Västra Götalands Tak" och "Svensk Metallåtervinning AB" som dock står skrivna på sin sambo i Habo.
Finns mer att läsa på Flashback.....
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Väldigt mycket mer... Fy fan rent ut sagt.tank77 skrev:Och underskrivet med signaturen Rickard som är delaktig i firman Firman står på hans sambo.....
R*ckard H*llström (xxx) är känd bedragare och har enligt rykten blåst Bankeryds trä på ca 1Milj och rykten går även att han blåst XL bygg Habo på något liknande belopp.
Han bedriver 2 firmor" Västra Götalands Tak" och "Svensk Metallåtervinning AB" som dock står skrivna på sin sambo i Habo.
Finns mer att läsa på Flashback.....
Hej! Vet ni om denne/dessa personer (Rikard Hellström och hans bror samt sambon vars namn ?) lämnat företaget så företaget är ”rent” nu?
tack på förhand!
Charle* RICKAR* Valenti* Hellströ*
Grovt bedrägeri
Försök till grovt bedrägeri
Fängelse 3 år
Pau* JOHA* Patri* Jägerbar*
Grovt bedrägeri
Ocker
Fängelse 4 år
tack på förhand!
Charle* RICKAR* Valenti* Hellströ*
Grovt bedrägeri
Fängelse 3 år
Pau* JOHA* Patri* Jägerbar*
Grovt bedrägeri
Ocker
Fängelse 4 år
passa er för denna firma dom håller inte alls vad dom lovar hade sönder ett plast tak för 3år sedan som ej är åtgärdat ännu samt undermålig målning av vindskivor
Vill bara göra er uppmärksamma på att det är skillnad på Götalands tak, plåt och måleri service.
Västra Götalands bygg och tak.
Västra Götalands tak.
En av firmorna är riktiga rötägg.
Västra Götalands bygg och tak.
Västra Götalands tak.
En av firmorna är riktiga rötägg.
D
Den ofrivillige klåparen
Medlem
· 1 010 inlägg
Den ofrivillige klåparen
Medlem
- 1 010 inlägg
Haft kontakt med firman som du länkar till och borde valt den när mitt tak lades om, men jag var en idiot och gick på pris istället. Min kollega som är mer intelligent jag lade om sitt tak med dom, klanderfritt från början till slut. Robban vill jag minnas rätt kille heter.
Liknande trådar
-
Vad är era erfarenheter av besiktningar av tak?
Tak & Vind -
Västra Götalands Tak & Bygg
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Komplett takbyte - erfarenheter?
Tak & Vind -
Staket med profilstolpar - ingen som gjort det eller har erfarenheter?
Trädgård allmänt -
Erfarenheter OMEGA UDO 330 takduk
Tak & Vind