Har du Facebook så finns alla uppdateringar där att ladda ner
Bara söka på worx
 
J jonaslatt skrev:
Har du Facebook så finns alla uppdateringar där att ladda ner
Bara söka på worx
Du menar på forumet?
 
Japp där brukar jag hämta mina uppdateringarna. Smidigt
 
J jonaslatt skrev:
Japp där brukar jag hämta mina uppdateringarna. Smidigt
Är nog lite trög men hittar inte, kan du beskriva lite utförligare hur du gör?
 
  • Gilla
cruelkroken
  • Laddar…
G ekaa88 skrev:
Ser ut som grönt gunnebostängsel i metall?

Tycker att om ni hittat en plats där studsmattan alltid kommer stå, så gräv ner benen under marken så kan klipparen köra det mesta gräset och endast småtrimmning runt benen behövs[bild]
Ja, nu ser jag :) Såg bilden på en väldigt lite skärm förut.
Vi funderade på att gräva ned, men beslutade oss för att inte göra det. Vi har även band som går ned mot ramen som också hade blivit delvis nedgrävda då.

Vi har haft något provisoriskt (i typ ett år.. hehe), men jag kommer nog bara köra plankor, borra några hål och buntband. Känns som enklast och stabilast. :)
Eventuellt målar jag plankorna också.
 
F Fasse-tullinge skrev:
Är nog lite trög men hittar inte, kan du beskriva lite utförligare hur du gör?
Jag har inte själv facebook. Men brukar låna fruns när jag ska uppdatera. Man måste va medlem. Och sen finns det en "map" där man kan öppna med massa olika uppdateringar. Allt från nya till gamla.

Annars frågar du bara där vart man kan ladda ner uppdateringen. Där kan man få mycket hjälp.
 
[QUOTE = "KiWiDea, publicación: 3781916, miembro: 239374"] ¡Hola!
Yo tuve el mismo problema.
Se reemplazó el Transistor (Cortocircuito entre todas las patas), Resistencia R194 (La mía se quemó) y 2 resistencias R100 (las del extremo derecho en la imagen) [/ CITA]
Hi, hope you receive this. How did you removed the resin on the board? Also, do you have the model of the Mosfet? (just to buy them and not open Landroid twice).
 
Har en wg793e som säger den är utanför arbetsområdet. Var övertygat om att senorerna gett sig då de visade X båda två. Så jag bytte ut det kortet men den går inte ordentligt ändå. Kan få den att gå en stund ibland. Ibland stannar den och snurrar obegripligt mitt på gräsmattan men för det mesta står den stilla "utanför arbetsområdet"

Provat med en kortare slinga men det gjorde ingen skillnad. Vad mer kan man testa?
 
Kollat frontsensorn? Avskavda eller slitna kablar kan ge spännande fel på dessa maskiner.
 
G ekaa88 skrev:
Kollat frontsensorn? Avskavda eller slitna kablar kan ge spännande fel på dessa maskiner.
Ja, men då det bara gick fram två trådar till laddningen tittade jag inte så noga. Utan skruvade tillbaka det när jag tyckte det såg okej ut. Läge att kolla noggrannare alltså?

Sensorn för slingan sitter ju för sig själv inne i maskinen.
 
  • Gilla
RiKr
  • Laddar…
Ta bort frontsensorn från maskinen och undersök noga. Det går mkt kablar runt omkring luckorna etc.

Jag har ägt 3 worx av olika årsmodeller och modeller. Till sist lärda man sig att ALLTID kolla frontsensorn först, den kan ge alla möjliga spännande konstigeter i maskinen.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Hej,

Jag har en Worx WG790E.1 ver1,98
Den har tuffat och gått i sedan ny 2016.
Jag har aldrig haft några problem, men nu i år så verkar det som om en knapp har klistrat/brunnit fast.
När man trycker på powerknappen och kommer fram till pinkoden så slår den in en pinkod av sig själv 3ggr och sedan Hej Då!

Har ni några tips på vad man kan göra?
Går det att byta knappsats eller har min gamla trotjänare checkat ut?
 
D Daniel Korhonen skrev:
Hej,

Jag har en Worx WG790E.1 ver1,98
Den har tuffat och gått i sedan ny 2016.
Jag har aldrig haft några problem, men nu i år så verkar det som om en knapp har klistrat/brunnit fast.
När man trycker på powerknappen och kommer fram till pinkoden så slår den in en pinkod av sig själv 3ggr och sedan Hej Då!

Har ni några tips på vad man kan göra?
Går det att byta knappsats eller har min gamla trotjänare checkat ut?
 
Prova att ta ur batteriet helt så den nollas. Har du tur så funkar det efter.

Annars går det säkert köpa ny sats och byta. Jag kan även ha en liggandes.
 
J jonaslatt skrev:
Prova att ta ur batteriet helt så den nollas. Har du tur så funkar det efter.

Annars går det säkert köpa ny sats och byta. Jag kan även ha en liggandes.
Jag testade att ta ur batteriet men hade det kanske bara ur 30-45sek, hur lång tid krävs det för att den ska återställas helt?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.