405 läst · 12 svar
405 läst
12 svar
Ny app på gång
På konsumentens sida
· 3 112 inlägg
Vi har haft problem med vår app en tid. Den har kraschat när man har försökt ladda upp en bild från iPhone med iOS14 och även med vissa annonser som visats för android-användare.
Därför har vår programmerare Christian alias @cnils spenderat de senaste veckorna med att bygga en ny app.
Du kan läsa blogginlägget här: Ny app på gång
Därför har vår programmerare Christian alias @cnils spenderat de senaste veckorna med att bygga en ny app.
Du kan läsa blogginlägget här: Ny app på gång
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Vi har gjort den väldigt lik sajten.
Då kanske notiserna börjar funka igen...
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Yes, notiserna ska också funka
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Ja. När du går in i forumet genom att t ex gå till senaste inläggen, så ligger det en flytande knapp nere till höger som du trycker på för att få upp formuläret. Det funkar på samma sätt som på mobilsajten.
Självbyggare
· Göteborg
· 127 inlägg
Vad är den gamla appen byggd i?
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Varför inte Xamarin så kan ni ha native look and feel över både android och ios?
Administrator
· Skåne
· 7 842 inlägg
Kan du tipsa om en app som är byggd i Xamarin så att vi kan titta på det? En sak som talar emot det är att det kostar 6000 USD första året att bygga i den plattformen.
Renoverare
· Stockholm
· 18 326 inlägg
Det är gratis för små företag.
Något är trasigt, när jag ska lägga till en bild verkar apprn väldigt ofta "boota om", jag blir utslängd till startsidan. Det går bra ända tills jag trycker på bilden som ska läggas till. android.
Liknande trådar
-
Någon som lagt självhäftande vinylgolv i trappan?
Golv -
Ta ner innerväggar (trätex) och sätta upp nya eller lappa och laga
Badrum -
Vilken apparatdosa till nybyggd tegelvägg?
El -
Snyggare kabelskydd/kanaler för trapphus?
El -
Ojämna övergång mellan våningsplan i trappan. Hur snygga till?
Byggmaterial & Byggteknik