348 läst · 9 svar
348 läst
9 svar
Husdrömmar igen - äntligen!
På konsumentens sida
· 3 126 inlägg
Hurra! Äntligen har Husdrömmar börjat igen.
I första avsnittet som var förra veckan besökte man gamla deltagare och det missade jag, men igår satt jag bänkad framför tvn kl 20.00. Det här är ju ett av mina favoritprogram.
Familjen Gamner.
Du kan läsa blogginlägget här: Husdrömmar igen - äntligen!
I första avsnittet som var förra veckan besökte man gamla deltagare och det missade jag, men igår satt jag bänkad framför tvn kl 20.00. Det här är ju ett av mina favoritprogram.
Familjen Gamner.
Du kan läsa blogginlägget här: Husdrömmar igen - äntligen!
Administrator
· Skåne
· 7 854 inlägg
Nej inget sådant. Jag förstod det som att de hade drömt om det här huset i åratal och brydde sig inte så mycket om vilka fel det fanns. De skulle bara ha det. Ändå tycker man att det borde ha lönat sig med en besiktning. Mycket man inte fick reda på som vanligt.
Administrator
· Skåne
· 7 854 inlägg
De fick det för drygt fem miljoner och jag blir inte förvånad om de säljer det för tio miljoner inom 5-10 år. Havsutsikt och pedelavstånd till både Malmö och Helsingborg. De köpte läget och ett skal och var väl medvetna om det.
Administrator
· Skåne
· 7 854 inlägg
Toppläge idag, bottenläge i morgon. Hemska tanke.
Synd att man inte går in mer på byggnadsteknik, arkitektur och materialval, i stället för att dravla med relationer och bedrövliga sjukdomar. Vill man ha nedåtpuffar räcker det att titta på nyheterna..