Jag vet, Biltema är inte alltid nån vidare kvalitet, men är det nån som har något att säga om
deras gräsklippare SLM 2037? Tycker mig se att den finns som snarlik kinamaskin hos bla. Jula och Jem o Fix.
Av olika anledningar hade den passat bra i pris och tillgänglighet som en backup!

Bensindriven gräsklippare SLM 2037 - Biltema.se

Redigerat:
  • Gilla
Solar53
  • Laddar…
Köpte just en beg. Klippo oro 19 med hondamotor, en tusenlapp billigare än den där, jag skulle satsa på en sån istället

R reez skrev:
Köpte just en beg. Klippo oro 19 med hondamotor, en tusenlapp billigare än den där, jag skulle satsa på en sån istället
Jo, men det var ju det här med tillgänglighet, inte så lätt att hitta en beg. Klippo på söndag?

Dan1891 Dan1891 skrev:
Jag vet, Biltema är inte alltid nån vidare kvalitet, men är det nån som har något att säga om
deras gräsklippare SLM 2037? Tycker mig se att den finns som snarlik kinamaskin hos bla. Jula och Jem o Fix.
Av olika anledningar hade den passat bra i pris och tillgänglighet som en backup!

Bensindriven gräsklippare SLM 2037 - Biltema.se
Fyller funktionen den är gjord för. Att klippa gräset, men den är enligt mig fruktansvärt tung och jobbig att klippa med.
Hade nog satsat på en annan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.