37 254 läst · 142 svar
37k läst
142 svar
Förening högt buller nattetid
Rent generellt är det ju lagar och regler som skall följas av alla. Man kan tycka vad man vill om lagar, anarki är ett alternativ som kanske inte skulle uppskattas i längden av de flesta.
Nedskräpning renderar väl en bot på 800 kr om jag minns rätt.
Att kolla omgivningen innan köp är ju inte helt fel, men man kan kanske inte vara på plats dygnet runt i en vecka.
Förpassa bandet till en tom industrilokal.
Att kolla omgivningen innan köp är ju inte helt fel, men man kan kanske inte vara på plats dygnet runt i en vecka.
Det verkar gå fint att spela in i studio med lurar i alla fall.A andersmossing skrev:
Jag håller med ts.
Hade aldrig gett mig.
I vår stad finns där punkförening med anskrämlig skitmusik, men de kan iallafall som det verkar sköta sig ganska väl. Och i med de verkar sköta sig väl så fick de ny fin lokal som inte verkar störa någon trots de bor rätt över gatan från ett hyreshus.
Så varför skulle inte ts grannar kunna anpassa sig så att folk får sova? Det går ju i så många tusen andra platser.
Skräpet skall såklart inte ens befinna sig på någon villatomt, bara kasta tillbaka möget.
Hade de varit en helg om året hade jag varit på de andras sida.
Hade aldrig gett mig.
I vår stad finns där punkförening med anskrämlig skitmusik, men de kan iallafall som det verkar sköta sig ganska väl. Och i med de verkar sköta sig väl så fick de ny fin lokal som inte verkar störa någon trots de bor rätt över gatan från ett hyreshus.
Så varför skulle inte ts grannar kunna anpassa sig så att folk får sova? Det går ju i så många tusen andra platser.
Skräpet skall såklart inte ens befinna sig på någon villatomt, bara kasta tillbaka möget.
Hade de varit en helg om året hade jag varit på de andras sida.
Är ju en industri lokal men du tycker barn ska vara i ett industriområde låter ju säkert vilken pajas tyckeA Arne_Planka skrev:Rent generellt är det ju lagar och regler som skall följas av alla. Man kan tycka vad man vill om lagar, anarki är ett alternativ som kanske inte skulle uppskattas i längden av de flesta.
Egentligen inte ett problem så länge de inte hänger kvar gamla traverser eller står svarvar och fräsar kvar.M maria01 skrev:
Vår närmaste industrilokal som just var en verktygsmakare till bla saab blir just nu en padelhall, innan det var det packindustri till godis och bombtillverkning Snacka om massiv vändning i användningsområden.
Barn har inte bil måste var lätt att ta sigR Rkarlsson skrev:Egentligen inte ett problem så länge de inte hänger kvar gamla traverser eller står svarvar och fräsar kvar.
Vår närmaste industrilokal som just var en verktygsmakare till bla saab blir just nu en padelhall, innan det var det packindustri till godis och bombtillverkning Snacka om massiv vändning i användningsområden.