5 303 läst · 24 svar
5k läst
24 svar
Stihl leveransproblem - ersättare?
Tänk på bin och humlor, klipp inte så ofta, eller lämna delar av tomten oklippt. Såja, nu är det sagt, förlåt, OT, ni kan köra över mig med klipparen, men jag står fast i min övertygelse...
hahalj
Husägare
· Västra Götaland
· 1 818 inlägg
hahalj
Husägare
- Västra Götaland
- 1 818 inlägg
Här är ingen steril villaförortsöken. Lämnar flera slänter oklippta samt har en stor oklippt äng full med godis för nektarhungriga insekter. Så jag har inget dåligt samvete för att vi klipper de delar av gräsmattan vi människor använder.P Processengine skrev:
Kan bara tillägga i tråden att jag tog ut min rmi 632p idag. Batteriet verkar vara dött eller om det är något annat för startar gör den inte.
Troligen batteri byte som behöver kostar ca 350. Maskinen har jobbat i 3 säsonger..
Troligen batteri byte som behöver kostar ca 350. Maskinen har jobbat i 3 säsonger..
hahalj
Husägare
· Västra Götaland
· 1 818 inlägg
hahalj
Husägare
- Västra Götaland
- 1 818 inlägg
hahalj
Husägare
· Västra Götaland
· 1 818 inlägg
hahalj
Husägare
- Västra Götaland
- 1 818 inlägg
Ingen aning, men med tanke på att det kostar mellan 3-4 tusen för ett byte så hade jag räknat med att batteriet skulle hålla 5 säsonger.hahalj skrev:
Men men det är bara en teori att mitt batteri är skrot. Kan vara något annat...
hahalj
Husägare
· Västra Götaland
· 1 818 inlägg
hahalj
Husägare
- Västra Götaland
- 1 818 inlägg
Ok, hoppas allt funkar nu då.Axbard_89 skrev:
Något nytt i programvaran eller bara buggfixar?
Fick min 632PC igår, har stått på laddning sen dess. Kanske blir kabelläggning till helgen.
Vet inte, har bara hämtat hem den. Vill dock minnas att STIHL sa till mig att de inte släpper nya funktioner alls då modell anses vara "färdig" när den släpps. Allt som kommer med uppdateringar är buggfixar.hahalj skrev:
Liknande trådar
-
Stihl RMI 632P - bra köp, eller?
Robotgräsklippare -
Söker Festool adapter till Stihl-slang. Någon som vet?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Stihl RMI 632 - ingen signal någonstans på begränsningskabeln?
Robotgräsklippare -
Stihl RE130 Plus - test högtryckstvätt
Artikelkommentarer -
Ny motorsåg, Stihl MS 261 C-M?
Verktyg, Maskiner & Fordon