1 794 649 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Det är ett tätskiktsmembran likt det man kan rolla på i våtrum. Kollade på burken och det innehåller silane, som bildar en hydrofob silikonhinna. Har man problem med inträngande fukt i en källare så gör man nog bäst i att åtgärda dräneringen istället!Cheesen skrev:
Det räcker nog inte att tälta utanför vissa butiker. Jag lyckades fixa en förra året. Kom en 30 minuter innan dörrarna öppnades. Hade då 10 i kö före. Sen var det rusning inne på Lidl som jag inte deltog i så jag fick en av de sista. Det fanns 30 brännare totalt. Vissa pensionärspar nöp 8 var med två kundvagnar. Munstyckssatsen som säljs imorgon passar inte till den nya B3 varianten
Värre en nödpass-kön på Arlanda... Jag köpte förra året också men inte fått nån praktisk användning mer än att lekt med den. Blir ett par powerbank strålkastare imorgon dock.P poba53 skrev:Det räcker nog inte att tälta utanför vissa butiker. Jag lyckades fixa en förra året. Kom en 30 minuter innan dörrarna öppnades. Hade då 10 i kö före. Sen var det rusning inne på Lidl som jag inte deltog i så jag fick en av de sista. Det fanns 30 brännare totalt. Vissa pensionärspar nöp 8 var med två kundvagnar. Munstyckssatsen som säljs imorgon passar inte till den nya B3 varianten
Jag trodde marknaden för plasmaskärare var mättad men icke.
Det finns för övrigt en rätt underhållande tråd på Facebook. "Vi som köpt plasmaskärare från Lidl" med diverse upplevelser från butiker runtom i landet.
https://www.facebook.com/groups/1380709435611163/?ref=share
Det finns för övrigt en rätt underhållande tråd på Facebook. "Vi som köpt plasmaskärare från Lidl" med diverse upplevelser från butiker runtom i landet.
https://www.facebook.com/groups/1380709435611163/?ref=share
En maskin som jag kan tänka mig... Men jag måste bygga om strömmen i garaget först. Har för klent för att driva en plasma.... För övrigt så har jag sett på FB många som köpt plasman och insett sedan hur mycket ström den kan förbruka... Följde en säkringstråd ett tag som var hysteriskt kul där två stycken köpt plasman och kommit på att 10A trög är en fjes när man ska köra plasma... 16A kan vara för klent som huvudsäkring om man ska ha någon annan förbrukare på samma fas, exempelvis kompressorn.
Var inne i Kristianstads butiken på långebro vid halv nio tiden och där var gott om plasmaskärare. Hörde att de fått in över 70 st i bara denna butik. Några som handla en men ingen panik och det hade inte varit kö för dem när de öppna. Dock var tillbehörssatsen slut förutom en som låg kvar. Cirkelskäraren var helt slut.