712 396 läst · 11 006 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Det är nu per bolunds ord ekar...R Rkarlsson skrev:
pisset sviker, sladda runt med elbils strunt..
A nu tycker jag vi lugnar oss.Maskintok skrev:
Jag har ju ändå beställt en elbil.
Men jag lämnar självklart inte dieseln så jag vet att jag kommer fram om det skulle råka vara strömavbrott.
(nåja köra släp, cykel och långfärd)
glöm inte skarvsladdenR Rkarlsson skrev:
Nä men det är ju bara så att genom Kina kan vi få fram vad vi behöver, så antingen kopplar vi ur Adblue.. Och regeringen får tillfälligt ge upp miljökontrollen... Eller så får vi söka andra vägar fort för att skaffa fram urea..
För så här dödar vi allt fort..
Ska köpa en laddsladd till så man kan koppla in i vanligt uttag om det skiter sig haha.Maskintok skrev:
Om regeringen inte vill göra fler konkurser för åkerier så finns det inte en enda väg än att tillåta att koppla bort skiten helt enkelt.
Det är dock inte många lastbilar som kör till oss som har det. Men de ska ju snart bytas ut och då får de väl möget. Kul som åkare att lägga ett par miljoner och så vet de inte om de får eller kan köra.
Men med tanke på hur illa de beter sig mot bönder och viktiga företag för oss så blir jag inte förvånad om de låter företagen dö.
De styrande fattar inget förens upproret grillar dem över öppen eld...R Rkarlsson skrev:Ska köpa en laddsladd till så man kan koppla in i vanligt uttag om det skiter sig haha.
Om regeringen inte vill göra fler konkurser för åkerier så finns det inte en enda väg än att tillåta att koppla bort skiten helt enkelt.
Det är dock inte många lastbilar som kör till oss som har det. Men de ska ju snart bytas ut och då får de väl möget. Kul som åkare att lägga ett par miljoner och så vet de inte om de får eller kan köra.
Men med tanke på hur illa de beter sig mot bönder och viktiga företag för oss så blir jag inte förvånad om de låter företagen dö.
Jag klöv järnvägsslipers..Maskintok skrev:
Så de blev som uppkörningsramp..
Har 2 olika storlekar..
lyfter totalt 40 cm.
Och behövs mer så använder jag stubbbrytarn...
Men det är ju i blå hallen..
Ska gjuta platta och göra en ramp över ett dike... De lämnade ju så lägligt en massa elstolpar...
Ja det vore fint att komma under bilen och ståhöjd vore ju kalas. Kapade några trädMaskintok skrev:
bakom lon och gjorde en liten avsats. Tanken är väl att fylla på med mer grus och få
hit en grävare som jämnar till nedanför och två ramper ut med nåt slags stöd
Men om det blir så är ju en annan sak
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
gjut en ramp vetjagalento skrev: