F
F frasen_36 skrev:
Lägg av nu. Har du fritidsproblem, eller är du bara allmänt missnöjd mmed ditt liv?
Tackar som frågar, allt är helt ok. Frågan är väl snarare hur man har det ställt om man börjar svara sig själv?
 
  • Haha
sonabr4000 och 1 till
  • Laddar…
F
K karlmb skrev:
I rest my case.
Klokt, det finns hopp ändå.
 
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
F
F fsn skrev:
Tackar som frågar, allt är helt ok. Frågan är väl snarare hur man har det ställt om man börjar svara sig själv?
Nej allt verkar verkligen inte vara ok med dig. Du har uppenbarligen lätt att missförstå saker som ger dig själv problem.
 
  • Gilla
sonabr4000
  • Laddar…
S
F fsn skrev:
Ja, uppenbarligen är jag så lättroad kl 11:30 att jag tyckte det var jättekul att du skrev inlägg #1159 och sen svarade dig själv i inlägg #1160. Är du en så lättstött liten blomma att du har issues med det så kan jag bara beklaga.
Så din lilla rest av intelligens räcker inte till att förstå att #1160 var en fortsättning till #1159. Är du så lättroad eller räcker inte förståndet riktigt till? :crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
T
S sonabr4000 skrev:
Han mår nog bara inte bra verkar det som.
Bry dig inte om honom(?)..
Sjukdom eller troll eller båda.
 
  • Gilla
sonabr4000 och 2 till
  • Laddar…
F
S sonabr4000 skrev:
Så din lilla rest av intelligens räcker inte till att förstå att #1160 var en fortsättning till #1159. Är du så lättroad eller räcker inte förståndet riktigt till? :crysmile::crysmile:
Många, nästan alla klarar av att skriva det som skall skrivas i ett inlägg. Postningarna var även så nära varandra i tid att du hade hunnit vila dina små tafatta Nintendo-tummar och ändå kunnat redigera in det sista.
 
  • Haha
sonabr4000 och 1 till
  • Laddar…
F Fredrik-1980 skrev:
På julafton ska vi va hos nån kl 10:45 och till sen kväll.

Jag har MG el-bil och behöver ladda där, 230 volt går bra. Men svärfar vill inte att jag skall ladda. Jag har sagt att jag betalar.

Men han för någon statistik för sin el och då sabbas det om jag laddar.

Hur ska jag resonera? Är det ett skämt? Är detta vanligt?


Jag kan lösa det med att stanna på en tapp el laddstation innan och en tapp efteråt. Men det vill jag slippa.
Tråden har svävat iväg på alla möjliga håll.

Men som svar, jag skulle säga att det är nog litet ovanligt att nära släktingar typ din svärfar skulle oja sig över att du laddar. Jag har själv både barn och barnbarn, jag skulle utan vidare låta dom ladda om det behövs, för mig är det viktiga att de kommer till oss och kan jag underlätta detta så gör jag det. Vi sponsrar på många andra sätt också och detta blir bara ett ytterligare sätt, helt naturligt.

Men visst, jag kan tänka mig att ta en rimlig avgift för andra som besöker oss och vill ladda. Finns ingen anledning att vi ska betala deras kostnader för transport, har aldrig någonsin varit med om att det varit uppe att vi betalar gästers bränslekostnader förutom som sagt om det handlar om närmaste familjen.

Att trådstartarens svärfar vägrar laddning är bara sorgligt, låter som att det är helt andra bekymmer i botten här. Lycka till.
 
  • Gilla
sonabr4000 och 5 till
  • Laddar…
S
F fsn skrev:
Många, nästan alla klarar av att skriva det som skall skrivas i ett inlägg. Postningarna var även så nära varandra i tid att du hade hunnit vila dina små tafatta Nintendo-tummar och ändå kunnat redigera in det sista.
Ett troll med dåligt självförtroende.
Ointressant att mata mer. :crysmile::crysmile::crysmile::crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
Återgå till trådens fråga / ämne.
 
  • Gilla
frasen_36 och 3 till
  • Laddar…
Eriksgatan
F fsn skrev:
Allvetare och allt.... man baxnar. Sitter du hårt i klistret för det blev påfallande tyst?
Tips från coachen: "Argumentera inte med idioter, de drar dig ner till sin egen nivå och slår dig med sin erfarenhet"
@fsn, apropå sitta i klistret, förstod du slutligen att alla tröttnat på dig eftersom du fegt nu begränsat vilka som kan se din profilsida...? :rofl:
 
Redigerat:
  • Gilla
karlmb och 2 till
  • Laddar…
F
Eriksgatan Eriksgatan skrev:
Tips från coachen: "Argumentera inte med idioter, de drar dig ner till sin egen nivå och slår dig med sin erfarenhet"
@fsn, apropå sitta i klistret, förstod du slutligen att alla tröttnat på dig eftersom du fegt nu begränsat vilka som kan se din profilsida...? :rofl:
Det är inget nytt, den är dold sen lång tid tillbaka pga av många olika anledningar.

Coach också….. ta inte i så du spricker bara kungen!
 
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Eriksgatan
F fsn skrev:
Det är inget nytt, den är dold sen lång tid tillbaka pga av många olika anledningar.
Nej då, det är en fet lögn. Det gjorde du senaste två veckorna. Vi har sett dina fina bilder på frugan och jordarbeten vid villan i Trollanda och tackar dig för delningen.
 
  • Gilla
  • Haha
karlmb och 2 till
  • Laddar…
F
Eriksgatan Eriksgatan skrev:
Nej då, det är en fet lögn. Det gjorde du senaste två veckorna. Vi har sett dina fina bilder på frugan och jordarbeten vid villan i Trollanda.
Det tror jag inte.

exakt vad var det som gjorde att du så där en 15dagar senare fick luft igen helt utan att tillföra nåt sakligt? Vi kanske skulle träffas nån stans och prata om saken bara vi två istället?
 
  • Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Eriksgatan
F fsn skrev:
Vi kanske skulle träffas nån stans och prata om saken bara vi två istället?
Och där kom direkt nästa hot. :seenoevil: Seriöst, sök professionell hjälp mot dina aggressioner, snälla människa...
 
  • Beklagar, men det finns ingen bild att ge en alt-text till.
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Eriksgatan Eriksgatan skrev:
Nej då, det är en fet lögn. Det gjorde du senaste två veckorna. Vi har sett dina fina bilder på frugan och jordarbeten vid villan i Trollanda och tackar dig för delningen.
Bilder kan man se utan att se profilen.
 
  • Gilla
Eriksgatan och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.