Hallå folk, första tråden för mig. So let’s start.
Tog bort marbodals skåp under diskbänken eftersom det kommer ju diskmaskinen imorgon som ska monteras under
inga konstigheter, en så länge.
Men frågan kommer ju efter jag tagit bort skåpet som satt under diskbänken
den tänkte jag montera på andra sidan av köket, men behöver ju en bänkskivan 600mm bredd ( Caprice; https://www.marbodal.se/kok/kokstillbehor/bankskivor/laminatbankskivor/)
tillsammans med sockelbräda 600mm, och en listan som ser ut så här
Har Marbodal reservlager eller nåt liknande var man kan hitta lite extra grejer, eller ska jag leta efter grejer nånstans annat?
Tack på förhand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tog bort marbodals skåp under diskbänken eftersom det kommer ju diskmaskinen imorgon som ska monteras under
Logga in
Skapa konto
inga konstigheter, en så länge.
Men frågan kommer ju efter jag tagit bort skåpet som satt under diskbänken
Logga in
Skapa konto
den tänkte jag montera på andra sidan av köket, men behöver ju en bänkskivan 600mm bredd ( Caprice; https://www.marbodal.se/kok/kokstillbehor/bankskivor/laminatbankskivor/)
tillsammans med sockelbräda 600mm, och en listan som ser ut så här
Logga in
Skapa konto
Har Marbodal reservlager eller nåt liknande var man kan hitta lite extra grejer, eller ska jag leta efter grejer nånstans annat?
Tack på förhand!
Redigerat:
Vad är det för delar som du saknar?
Det mesta går att snickra till. Vi har blandat nytt IKEA med gammal Marbodal. Bl.a. bytte vi en stomme som var vattenskadad. Sen satte vi på den gamla luckan från Marbodal.
Lådhurtsen blev bara kvar som stomme. Lådor och lådfronter kommer från IKEA. För att få rätt nyans, lämnade vi bort allt för målning, nytt från IKEA och gammalt Marbodal.
Det mesta går att snickra till. Vi har blandat nytt IKEA med gammal Marbodal. Bl.a. bytte vi en stomme som var vattenskadad. Sen satte vi på den gamla luckan från Marbodal.
Lådhurtsen blev bara kvar som stomme. Lådor och lådfronter kommer från IKEA. För att få rätt nyans, lämnade vi bort allt för målning, nytt från IKEA och gammalt Marbodal.
Det är bänkskivan, sockelbräda och luckan som jag behöver.M magnu skrev:Vad är det för delar som du saknar?
Men, kanske det går snickra lite och köpa lösa grejer.
Funderade bara om Marbodal har reserv grejer liggande i butiken.