5 458 läst · 69 svar
5k läst
69 svar
Quiz: Vad kan du om snickarens hantverk?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 268 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Medlem
· Sverige
· 5 219 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 284 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Sket sig på en typisk grej man ser på ikea-möbler... aja.
Sket sig på en typisk grej man ser på ikea-möbler... aja.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 362 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 544 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 512 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Medlem
· Västerbottens län
· 17 884 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 938 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 979 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 993 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om snickarens hantverk?"