1 059 läst · 2 svar
1k läst
2 svar
Vilka behörigheter krävs för att utföra vitvaroinstallationer?
Hej!
Jag går i tankarna på att öppna eget och arbeta med att leverera och installera vitvaror hos kunder. Min fråga är då vilka behörigheter som installatörerna behöver ha för att kunna göra installationer eller om det behövs något speciellt tillstånd? Undrar även om det räcker med bb3 behörigheten för att gå in i fasta eldosor?
Jag går i tankarna på att öppna eget och arbeta med att leverera och installera vitvaror hos kunder. Min fråga är då vilka behörigheter som installatörerna behöver ha för att kunna göra installationer eller om det behövs något speciellt tillstånd? Undrar även om det räcker med bb3 behörigheten för att gå in i fasta eldosor?
Räcker med BB2 då BB3 är borttaget. Däremot så räcker det att en person är behörig i företaget och de andra arbetar på fötetagets egenkontrollprogramK Kevin Pinto skrev:Hej!
Liknande trådar
-
Vilka egenskaper krävs för att lyckas med det "vansinniga" byggprojektet?
Socialt & Projekt -
Strandskyddet; vilka faktorer krävs för dispens?
Bygglov -
Säkerställande av fuktskydd - vilka mätningar och åtgärder krävs?
Miljö & Hälsa -
Erfarenhet bygglov fönsterbyte - vilka handlingar krävs
Fönster & Dörrar -
Vilka reglar/stolpar krävs för limträbalk så det håller
Byggmaterial & Byggteknik