1 822 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
Epoq kök
Är det fler än jag som har haft stora problem när ni köpt ett kök ifrån Elgiganten ? Vi har bl.a fått flera ben (och även andra delar) än vad som behövs och har ingen möjlighet att lämna tillbaka och få kred. som man kan göra på Ikea. Känns inte så miljövänligt att jag ska kassera påsar som är oöppnade istället för att jag ska kunna lämna tillbaka, blir både onödig kostnad och dåligt för miljön. Vi han även fått fel färg på vissa luckor och lång leveranstid (flera månader)på reklamerad vara. Vi är mycket bra kunder hos Elgiganten men får ingen kompensation eller hjälp när saker har blivit fel. Glädjen försvinner, mycket pengar har det kostat oss.
Där ser man hur dom behandlar mycket bra kunder.I Isak15 skrev:Är det fler än jag som har haft stora problem när ni köpt ett kök ifrån Elgiganten ? Vi har bl.a fått flera ben (och även andra delar) än vad som behövs och har ingen möjlighet att lämna tillbaka och få kred. som man kan göra på Ikea. Känns inte så miljövänligt att jag ska kassera påsar som är oöppnade istället för att jag ska kunna lämna tillbaka, blir både onödig kostnad och dåligt för miljön. Vi han även fått fel färg på vissa luckor och lång leveranstid (flera månader)på reklamerad vara. Vi är mycket bra kunder hos Elgiganten men får ingen kompensation eller hjälp när saker har blivit fel. Glädjen försvinner, mycket pengar har det kostat oss.
Handlar sällan på Elgiganten så det är nog bäst för mej att inte handla ett Epoq kök då.
Va och titta på Epoq kök på Elgiganten och jag fick intrycket av att Epoq kändes rackligt,
kan iof bero på att i den butiken jag va så va det mycket skavanker och dåligt ihopmonterade skåp/luckor och lådor. Blev inte bättre av att säljaren va måttligt intresserad av att diskutera Epoq köket och räkna på en offert.