T
N Niklas Herrström skrev:
Vad tyckte du om den? Har själv funderat på en likadan. Har den nya 18V men hade behövt en liten för småjobb.
Helt ok, men kanske i lite klenaste laget.
 
  • Gilla
Jagkanalltomallt och 1 till
  • Laddar…
Ja jag ser den som en som man kan ”ha i fickan”. Såga över huvudet, mindre kapningar m m. Ändå smidigt kan jag tänka mig. Den ersätter ju inte en 18V
 
T
N Niklas Herrström skrev:
Ja jag ser den som en som man kan ”ha i fickan”. Såga över huvudet, mindre kapningar m m. Ändå smidigt kan jag tänka mig. Den ersätter ju inte en 18V
Ja väldigt smidig. Köpte min för runt 800kr så det var ingen större investering.
 
  • Gilla
Niklas Herrström
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Ja väldigt smidig. Köpte min för runt 800kr så det var ingen större investering.
Köpte en idag med laddare och 2x3Ah batterier för 1305kr. Får bli ett 12v system hemma då jag har Hilti 22V via jobbet. Ska försöka hitta GSR 35FC billigt med :)
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Köpte en idag med laddare och 2x3Ah batterier för 1305kr. Får bli ett 12v system hemma då jag har Hilti 22V via jobbet. Ska försöka hitta GSR 35FC billigt med :)
Jaha, sneglade på den i förmiddags när den nämndes tidigare och nu fick du mig att också slå till av grupptryck. Tackar man för :)
 
  • Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg skrev:
Jaha, sneglade på den i förmiddags när den nämndes tidigare och nu fick du mig att också slå till av grupptryck. Tackar man för :)
Rent impulsköp, men har funderat på Bosch 12V ett tag :cool:
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Rent impulsköp, men har funderat på Bosch 12V ett tag :cool:
Jag har fyra maskiner i serien redan och den är grym. Men detta var också lite impuls.
 
AXS
Slog till jag med, behövde egentligen mest batterierna, men skillnaden blev väldigt liten för en såg.

Blir perfekt till att såga slätspont tror jag.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
En klinga och mjukstart dök upp idag. Nu väntar man bara på själva sågen... :D
 
  • Ny Dewalt klinga och mjukstartskomponent på ett träbord, väntar på sågen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
T TriNitro skrev:
En klinga och mjukstart dök upp idag. Nu väntar man bara på själva sågen... :D
Du får snurra den på en penna göra ljud med munnen och drömma så länge ;)
 
  • Gilla
  • Haha
kingen101 och 7 till
  • Laddar…
LoweW
T TriNitro skrev:
En klinga och mjukstart dök upp idag. Nu väntar man bara på själva sågen... :D
Har du länk till den mjukstarten? :geek:
 
  • Gilla
erikssonjorgen
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
Har du länk till den mjukstarten? :geek:
Köpte denna, får hoppas det funkar sen... :)
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
Bernieberg Bernieberg skrev:
Jag har fyra maskiner i serien redan och den är grym. Men detta var också lite impuls.
Jag har en 10,8V skruvdragare så den är rätt gammal. Ska försöka köpa på mig den med utbytbara chuckar till att bygga köksstommar och trapprenovering :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.