A
useless useless skrev:
Är det du på bilden?
tyvärr inte.
nog för att frugan kallar mig för bock..
Men ledarbock är jag ändå inte:crysmile:

:rofl:

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Tokslut och 10 till
  • Laddar…
A
Jag kan inte assistera med den här förfrågan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
fgo fgo skrev:
Var hunden nykter?
Brukar bara se fyllehundar där
Jodå... för att återkomma till ämnet och samtidigt hunden...

En person som hunden var väl bekant med skulle gå källarvägen in och öppnade dörren hall/källartrapp...
Hunden stod med rest ragg och morrade när dörren öppnades...en Laika på c:a 30 kg.

Min förklaring att hunden anfaller bara på kommando hjälpte inte... hade lärt den att gå till attack på kommando

• Haha
1
  • Laddar…
A
skoge skoge skrev:
Jodå... för att återkomma till ämnet och samtidigt hunden...

En person som hunden var väl bekant med skulle gå källarvägen in och öppnade dörren hall/källartrapp...
Hunden stod med rest ragg och morrade när dörren öppnades...en Laika på c:a 30 kg.

Min förklaring att hunden anfaller bara på kommando hjälpte inte... hade lärt den att gå till attack på kommando
Hade passat klockrent i delsbo..
Där är de allmänt folkilska..:crysmile:

• Haha
skoge
  • Laddar…
M
Hep Hep skrev:
Hade det här varit på ett annat forum hade jag kunnat klistra in en bild på "landrovermannen", men du får googla honom istället.
skoge skoge skrev:
En man kommer in på en bar och beställer en drink.
Bartendern, som är en robot, serverar mannen en perfekt blandad drink.
Robot-bartendern frågar mannen:
- Vad är din IQ?
- 150, svarar mannen.

Roboten börjar konversera med mannen om global uppvärmning, kvantfysik, religion, kloning, internationella miljöproblem och nano-tekologi.
Mannen blir förbluffad och tänker: - Det här var verkligen cool, och beslutar sig för att testa roboten.
Han går ut från baren, för att en stund senare komma tillbaka för en ny drink.
Återigen serverar roboten honom en perfekt drink och frågar: - Vad är din IQ? - Omkring 100, svarar mannen.

Roboten börjar omedelbart konversera men nu talar han om fotboll, bilar, öl och kvinnor.
Verkligen imponerad, lämnar mannen baren och beslutar testa roboten ytterligare en gång.
Mannen återvänder till baren, får sin perfekta drink och roboten frågar:
- Vad är din IQ?
- Eh, 50, tror jag

Och roboten säger långsamt: - Så .. du .. tänker .. rösta .. på .. Socialdemokraterna.. igen?
haha kul, tänkte exakt samma sak! Funderade på om jag kunde censurera den på något sätt men drog mig för det till slut:D

• Haha
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…

• Gilla
  • Wow
  • Haha
andersda och 5 till
  • Laddar…

• Haha
  • Gilla
  • Wow
René W och 9 till
  • Laddar…
W Waggan skrev:
[bild]
Då går man till spar-Arne och köper en tolvans macka och några wienerbröd.

• Gilla
Waggan
  • Laddar…
M Marcussjogren skrev:
haha kul, tänkte exakt samma sak! Funderade på om jag kunde censurera den på något sätt men drog mig för det till slut:D
Ingen aning om hur stor den mannen är, men för mig som hängt på happymtb rätt länge är han en del av livet. Var har du lärt känna honom?

M
Hep Hep skrev:
Ingen aning om hur stor den mannen är, men för mig som hängt på happymtb rätt länge är han en del av livet. Var har du lärt känna honom?
För oss som började hänga på Internet redan 1997, så kan man väl säga att han har dykt upp på flera ställen under livets gång :crysmile:
Men jag tror nog att vi möttes för första gången på BuzzBazooka tror jag sidan hette :cool:

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Fegisar här kommer han: Man i underkläder poserar framför en bil på en gräsmatta.

Återstår att se om jag blir bannad, men vad gör man inte för att sprida kultur.

• Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
A
V vinkelväxelhaveri skrev:
Fegisar här kommer han:[bild]

nog för att jag hört talas om att sjön suger..
Men denna var överkurs..

A

Är det så här mini kom till? :crysmile::crysmile:

• Älska
  • Gilla
WFD och 1 till
  • Laddar…

Det extra roliga med den bilden var att den kom upp som första träff på Google? när man sökte på nån by, kommer tyvärr inte ihåg vilken, men typ Svenljunga, Fritsla eller Kinna.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.