Dual Motion-tekniken

Dual Motion
Har länge varit nyfiken på en Actifryer. Sist jag försökte mig på fritering, skrek brandlarmet: FIRE!!!
Barnen äskar friterade saker och med denna kan jag bjuda dem på olika smaker.
Grönsaker, kyckling, kött och potatis, det finns ingen ände, om bara min tur äntligen vände!
Håller tummar och tår!

dual motion

Har slitit ut en som ligger på tippen numera så vore ett perfekt uppbyte till en ny :)

Svar: Dual motion

Vi har länge pratat om en men inte kommit till skott så nu är det bara att hålla tummarna

Dual motion.

Älskar att experimentera i köket, det här skulle vara ett perfekt komplement.

richardtenggren
Dual motion

Vem gillar inte friterad mat, att kunna göra det hemma skulle vara guld!

Liten justering då det gick lite för fort i originalinlägget. Inte alltid så lätt att vara ”poet”. Kanske går det bättre om jag kan göra egna goa sötpotatispommes utan fett.

P
Dual motion!

Perfekt för att kunna lyxa till det med lite go-mat åt ungarna. Så man någon gång slipper gnället som ibland kan vara vid middagen :)

Hallo!
Svar: Dual motion är tekniken som används.

Motivering: Nu när det är ett nytt år, vill jag inte längre trampa i samma spår!
Äta pommesfrites utan fett-då blir jag snart så nätt. Låt mig nu vinna så att jag slipper åka till gymmet och spinna!

Tekniken heter Dual motion.

Familjen har länge tjatat om en varmluftfritös, men jag har inte gett med mig än. Övriga familjen skulle bli överlyckliga om vi vinner den här.. och kanske jag med. Vem vet?

Svaret på frågan: Dual Motion teknik
Motivering:

En familj på fyra som älskar mat,
vad vi ska äta är dock ett evigt tjat.

En med allergi, en med dysfagi.
En är för tjock och en ska opereras för bråck.

Alla mål äter vi hemma, vad vi ska äta är dock ett dilemma.
En dag som denna blev det jobbigt måste jag erkänna.
Till lunch det fick bli fyra rätter, oj vad familjen kocken värdesätter.
Kocken var väldigt ambitiös och han hade verkligen varit behjälpt av en fritös.

Dual motion!

Vore toppen att kunna göra pommes utan att behöva kladda med olja. Det måste vara betydligt nyttigare också.

Svaret på frågan är: Dual Motion

Blir överlycklig om jag vinner denna!
Då ska jag överraska min sambo och laga något i den, jag har spanat i omgångar en längre tid på en sådan här.

Dual Motion

Jag gillar ju Gary Oldman jättemycket. Han är en mycket duktig skådespelare och lyckas pricka in många lysande filmer, inte minst Harry Potter-filmerna där han spelar just Actifry Genius Black.

Svar på frågan: Tekniken heter Dual Motion

Jag skulle bli så fantastiskt glad om jag vann den här air fryern. Har velat ha en så länge nu. Jag bor själv och älskar att laga mat så den skulle göra det ännu lättare för mig att laga gastronomisk mat. Inspireras av kocken Mikael Göransson som lagar i princip allt i sin air fryer och det vore underbart att ha en själv så jag kan göra hans recept. Det första jag skulle prova mig på att laga i den är kyckling och självklart pommes. Gör aldrig pommes till mig själv när jag lagar mat då det är för mycket jobb att fritera och då det inte blir tillräckligt bra i ugnen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.