Dual motion heter tekniken.

Mitt midjemått och mitt intresse av god mat är en ekvation som inte riktigt går ihop.
En varmluftsfritös vore bra för att undvika framtida hjärt och kärlsjukdomar.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Dual motion

Som numera ensamstående har jag lovat mig att försöka äta bättre, riktigare, godare, etc. Inte tänka att "det är bara till mig - jag kan ta en macka" utan laga lika bra mat som jag gjorde när vi var fler vid matbordet. En Airfryer skulle onekligen göra det lättare att motivera mig att laga rätter som annars kräver ganska mycket och som därför känns lite "onödigt".

Svar: Dual motion.

Efter att ha blivit änka känns det inte lika nödvändigt att laga riktig mat varje dag. Inspirationen tryter och frityren flyter alldeles för mycket och kladdar. Barnbarnen suckar och önskar pommes och grillade kycklingdelar som är goda (och nyttiga enligt mig), men utan fritös går det ej. Plånboken säger nej till sån lyxig grej. Men önska kan man alltid.

• Älska
Bopåzoo
  • Laddar…
Dual-Motion teknik .
Lagom stor att använda i husbil !!!!!!!

En airfryer stod på julens önskelista men levererades aldrig av tomten, så den finns kvar på önskelistan!

Dual Motion-teknik använder den sig av.

Jag vill vinna för jag testade en airfryer första gången i helgen hos min svåger. Villhöver-begäret blev stort!!! Tänk vad detta mästerverk från OBH skulle hjälpa mig med detta!

Dual Motion
I denna varmluftfritös skulle jag kunna laga hela min middag, praktiskt. Jag skulle dessutom inte behöva oroa mig för brand som jag gör när jag använder oljefritösen.

Den använder Dual Motion.

Denna kan hjälpa att hålla en fetsnål diet
vilket det alltid finns behov av , än mer i corona tider när man rör sig mindre pga hemmajobb.

Dual motion är svaret.
Egentligen ingen fritös, utan en varmluftsugn i miniformat. Skulle passa oss, maken och mig, som är pensionärer och vill att matlagning ska vara enkel, men ändå ge ett Gott resultat.

Tekniken heter Dual motion

Hur kan man vara vara utan en sådan???

Svar: Dual Motion-teknik

Jag väger alldeles för mycket, men är inte beredd att helt sluta äta det jag gillar bäst, som t ex friterad mat. Att använda en Airfryer som tillagar denna typ av mat på ett i alla fall lite nyttigare sätt skulle förhoppningsvis vara en bit på vägen till en lägre vikt!?

F
Hoppas på en vinst, för då kan vi laga nyttigare mat och slipper slösa på frityr olja =bättre miljö.

Svar: Dual-motion teknik

Mitt i brinnande renovering/tillbyggnad med två små barn hade de vart kanon att kunna fixa god och hyfsat nyttig mat lite fort och lätt!

Dual-Motion teknik
eftersom jag är ensamstående och dålig på matlagning så skulle det vara intressant att testa en airfryer

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.