Ja.. såg att det fanns vatten under maskinen samlat på läckageskyddet och stängde omedelbart av maskinen och vred av vatten vredet på blandaren
öppnade maskinen och mycket skumvatten ligger i botten av maskinen och har ingenstans att ta vägen.. va fan gör jag nu?
öppnade maskinen och mycket skumvatten ligger i botten av maskinen och har ingenstans att ta vägen.. va fan gör jag nu?
Jag kom precis på att jag har fan glömt bort helt och hållet att kapa av den lilla plastbiten där avloppslangen sitter fast med slangklämma
nu försöker jag kapa bort denna men den är stenhård? Hur tusan gör man?
nu försöker jag kapa bort denna men den är stenhård? Hur tusan gör man?
Enkelt och säkert är väl att ta ur nedre korgen och skopa upp vattnet med typ en matlåda i plast, sedan suga upp det sista med trasor.
Om den inte tömms finns ju risken att det fortsätter sippra under natten, beroende på var den läcker.
Sedan kan du gå och lägga dig och fundera mer i morgon, eller kanske ännu hellre en annan dag
Om den inte tömms finns ju risken att det fortsätter sippra under natten, beroende på var den läcker.
Sedan kan du gå och lägga dig och fundera mer i morgon, eller kanske ännu hellre en annan dag
Produkter som diskuteras: "sekatör"
Sekatörer & grensaxar
Vårt sortiment av sekatörer och grensaxar erbjuder högkvalitativa lösningar för all slags beskärning i trädgården. Vare sig det gäller att tunna ut ett buskage, trimma en häck eller sköta om träd, har vi rätt verktyg för jobbet.
Läs mer
Kniv och sax går inte överhuvudtaget, förstår inte varför den är så hård? Men ska göra ett försök och försöka borra upp hålet
Produkter som diskuteras: "bågfil"
Bågfilar
Bågfilar är det ultimata verktyget för exakt och detaljerat arbete. Oavsett om du behöver en liten, fickstor bågfil för att jobba med små detaljer, eller en stor 12-tums bågfil för större projekt, kan du lita på att våra bågfilar
Läs mer
Det får bli en runda till Bauhaus
Blev en sådan från Hornbach idag. Nytt försök ska göras när man kommer hem
Produkter som diskuteras i tråden