18 887 läst · 24 svar
19k läst
24 svar
Tvättställ annat märke, till IKEA-kommod
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 722 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 722 inlägg
Square tycks bara finnas i 80 cm bredd och eftersom det inte längre verkar finnas på Svedbergs webbplats utan bara i en butik har det nog utgått.E EEOK skrev:
Okej det var synd. Skulle Ifö Spira fungera till Godmorgon 60 cm eller finns det något bättre förslag?BirgitS skrev:
https://www.golvpoolen.se/badrum/ha...rd&utm_medium=affiliate&utm_campaign=adrecord
Är det inte enklare då att bara köpa avsedd komod för avsedd ställ?E EEOK skrev:
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 569 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 569 inlägg
Jag har fyra Ikea kommoder (och en i reserv) som jag köpte jätteviktigt, utgående träslag.E EEOK skrev:
Köpte deras tvättställ men gillar inte heller bottenventilen. Den går väldigt trögt, det är någon oring som ska täta genom att tryckas ihop. Hittade bottenventilen hos någon annan tillverkare minns inte vilken, tror det var nån finsk, så det verkar inte vara Ikeas egna.
Var är det för ventil ni vill ha?
En i svart kromSnailman skrev:Jag har fyra Ikea kommoder (och en i reserv) som jag köpte jätteviktigt, utgående träslag.
Köpte deras tvättställ men gillar inte heller bottenventilen. Den går väldigt trögt, det är någon oring som ska täta genom att tryckas ihop. Hittade bottenventilen hos någon annan tillverkare minns inte vilken, tror det var nån finsk, så det verkar inte vara Ikeas egna.
Var är det för ventil ni vill ha?
Liknande trådar
-
Varmvattenregulator, byta mot annat märke?
Fjärrvärme & Gas -
Val av märke för krattor och annat kompatibelt
Trädgård allmänt -
Uterum: Skånska byggvaror, Willab garden eller annat märke?
Altan & Uteplats -
Fråga om märke på vägg - vattenskada eller annat?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Byta ut diskmaskin från ikea till annat märke
Kök