Slutade med att jag köpte en ”No Ladder pole” på amerikanska Amazon med den kunde jag till slut hänga julbelysningen

N NyHusägare2021 skrev:
Slutade med att jag köpte en ”No Ladder pole” på amerikanska Amazon med den kunde jag till slut hänga julbelysningen
Både länken och bilden verkar ha försvunnit från ditt inlägg... ;)

• Gilla
NyHusägare2021
  • Laddar…
N NyHusägare2021 skrev:
Tänk som det kan gå ;D
:crysmile:

Ja det finns då prylar till allt! :surprised:"No Ladder Pro Quick Release Holiday Light Hanging Kit". :surprised::surprised: Jisses. :geek:

Alfredo Alfredo skrev:
Ja det finns då prylar till allt! :surprised:"No Ladder Pro Quick Release Holiday Light Hanging Kit". :surprised::surprised: Jisses. :geek:
Den var ju grymt smidig plus att den hade en gripklo som tillbehör och då kunde jag lätt hänga belysningen på thujorna ( 5m höga ) ;D

N NyHusägare2021 skrev:
Den var ju grymt smidig
Ja det var inget kritiskt menat utan jag är mest fascinerad över vilken "grej" det här med julbelysning blivit i vissa fall. Men visst ser det trevligt ut!

Körde häromdagen förbi ett hus i Gävle på väg mot E4 ut från stan och det var nog bland det mest pyntade jag själv sett i verkligheten. Någon vet säkert vilken kåk jag menar.

• Gilla
Taxture och 1 till
  • Laddar…
Jag har permanent stiftat fast mina, den på huset har jag haft i 4 år nu men en del har blivit svart nu tyvärr. Rejält trött på dåliga led som inte kan bytas.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.