1 794 891 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Då tar jag chansen. Min fru har hittills tyckt att det var en bra idé att byta duabkinahyveln mot en Hammer och den lilla bandsågen ersätts snart även den av en från Österike. Lägger Dewaltsågen av ännu en gång skyller jag på kineserna igen och ber frun snällt om en ”riktig”. Jag menar, jag kan väl inte förväntas hålla på och byta vingmuttrar var och varannan dag?? Mina argument är många och bra: ”Hur skulle det se ut? Tänk om alla gjorde så? Tänk på barnen!” är bara några jag kan.
Om alla gjorde som du så hade det varit fullkomligt normaltHep skrev:Då tar jag chansen. Min fru har hittills tyckt att det var en bra idé att byta duabkinahyveln mot en Hammer och den lilla bandsågen ersätts snart även den av en från Österike. Lägger Dewaltsågen av ännu en gång skyller jag på kineserna igen och ber frun snällt om en ”riktig”. Jag menar, jag kan väl inte förväntas hålla på och byta vingmuttrar var och varannan dag?? Mina argument är många och bra: ”Hur skulle det se ut? Tänk om alla gjorde så? Tänk på barnen!” är bara några jag kan.
Alfredo skrev:
Sett till priserna är jag grymt nöjd med mina parksidegrejor…… finborrslipen har jag än så länge bara slipat plast med….. men det är oftast slipmaterialet och inte maskinen som gör att man blir nöjd
Jag gillar frågetecknet efter 3,7V på hemsidan. Någon var tydligen lite osäker på spänningen
https://www.lidl.se/p/allt-foer-hemmafixet/batteridriven-led-lampa/p55548
https://www.lidl.se/p/allt-foer-hemmafixet/batteridriven-led-lampa/p55548
Hobbysnickare
· Hanaskog
· 346 inlägg
Jo, men då är ju en hederlig inca mer användbar. Kan bli något mer än 2000, men mer pålitligExostor skrev:
Jag var på lidl och var nära att hugga en sån här laddare för 40 spänn
Men så hejdade jag mig. En av laddportarna var någon som qualcomm quick charge 3.0 och verkade kunna ge både högre ström och högre spänning.
Betyder det att man kan sabba en del USB-utrustning ifall man använder fel laddport?
Tyvärr tänkte jag inte på att fota av texten på kartongen, vilket hade kunnat vara bra att lägga upp här, nu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men så hejdade jag mig. En av laddportarna var någon som qualcomm quick charge 3.0 och verkade kunna ge både högre ström och högre spänning.
Betyder det att man kan sabba en del USB-utrustning ifall man använder fel laddport?
Tyvärr tänkte jag inte på att fota av texten på kartongen, vilket hade kunnat vara bra att lägga upp här, nu.