T
Jag letar dusch-/tvättställs-/badkarsblandare till badrumsrenovering och har fastnat för svarta modeller..

Jag har hittat dornbrachts serie "Tara" som är riktigt, riktigt snyggt men jag kan inte riktigt rättfärdiga priset för mig själv:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ed/4f/93/ed4f938c12e16ff5d16ac2ee4a145260.jpg

Så nu försöker jag hitta något annat svart, men mer budget.. Någon här som har tips?

Jag har hittat t.ex gustavsberg estetic som det är riktigt bra pris på och som har en helt ok design. Jag kan leva med att de inte är helt i svart, men eftersom de inte har någon dusch i svart blir det lite för stor del krom där. Jag skulle vilja ha något i stil med gustavsberg g1 men i helt svart/mer svart:
https://www.gustavsberg.com/se/prod...225/duschset-g1-fast-takdusch-fyrkantig-krom/

En tanke utan erfarenhet, blir det inte ett väldans putsande med svart om man vill behålla den där looken man faller för i katalogen eller på utställning? Tvålrester, tandkräm etc. gömmer sig nog inge vidare på svart. Men tar man hand om det kan det bli riktigt snyggt!

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
T tjofras skrev:
Jag letar dusch-/tvättställs-/badkarsblandare till badrumsrenovering och har fastnat för svarta modeller..

Jag har hittat dornbrachts serie "Tara" som är riktigt, riktigt snyggt men jag kan inte riktigt rättfärdiga priset för mig själv:
[länk]

Så nu försöker jag hitta något annat svart, men mer budget.. Någon här som har tips?

Jag har hittat t.ex gustavsberg estetic som det är riktigt bra pris på och som har en helt ok design. Jag kan leva med att de inte är helt i svart, men eftersom de inte har någon dusch i svart blir det lite för stor del krom där. Jag skulle vilja ha något i stil med gustavsberg g1 men i helt svart/mer svart:
[länk]
Hur gick det tillslut? Är i samma sits nu ✌

T
M Mahbod Lindblad skrev:
Hur gick det tillslut? Är i samma sits nu ✌
det blev inga svarta :D

• Gilla
Mahbod Lindblad
  • Laddar…
Svart är poppis och kostar premium i dagsläget. Fint om man vill ha och har råd. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.