Nu ligger det ett herrejösses maskinskruvstycke i bilen, så den har slagsida nu ...T Taxture skrev:
Så på tisdag kan jag ta det till Åkersberga.
Jag har lite snålt batteri, som knappt räcker för hela resan, så skulle det kunna mötas upp någonstans längs väg 264 eller 274 vore det förnämligt.
Men vi ska inte krångla till det i onödan, om det inte är nödvändigt, adressen i Åkersberga är väl ytterligare en som blir inblandad i operationen?
Det är inte så många km extra för mig, jag får helt enkelt kompensera med att sen köra lite långsammare då.
Jag skriver detta publikt, ty det kanske dyker upp fler möjligheter då.
Men adress i Åkersberga och annat får du skicka som PM.
Det är ju ytterligare en som blir inblandad i det hela, jag har informerat att det kommer en grej som ska vidare och bekräftar med honom ”imorgon”
Blir tyvärr lite omständigt men tillsammans löser vi ju saker…….
Blir tyvärr lite omständigt men tillsammans löser vi ju saker…….
PNO ställde stycket i min bil i förrgår kväll
Och nu har jag lämnat stafettpinnen vidare
Akta din rygg Heimlaga, det där är inget att leka med!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och nu har jag lämnat stafettpinnen vidare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Akta din rygg Heimlaga, det där är inget att leka med!
Redigerat:
Vänta nu litet...... jag brukar ta av mig de kläderna när jag går och lägger mig på kvällen...... och ta på dem när jag stiger upp på morgonen......... om jag inte skall på någon finare tillställning eller ut och resa för då blir det ju att ta finkläderna utan fläckar.....och när jag reser brukar jag ha med overall och arbetshandskar i bagaget för vart jag än kommer verkar det finnas ogjort arbete och ibland också litet skrot.Mikael_L skrev:
Får jag bjuda på en kopp kaffe och min fantastiska mjuka pepparkaka?H heimlaga skrev:
Du är så välkommen så.
(Glöm inte overallen ... )
(Men allvarligt talat, så skulle jag hemskt gärna hälsa på dig, nu är det tyvärr så sällan jag har vägarna förbi i Österbotten, det är väl typ var 25 år ...)
Oömma kläder har man väl alltid på sig?
Finklädd, då tas det fram nytt och det brukar hålla i några timmar innan första oljefläcken mystiskt dyker upp
Behöver dock ”träna” mer på att använda handskar och annan skyddsutrustning……
Finklädd, då tas det fram nytt och det brukar hålla i några timmar innan första oljefläcken mystiskt dyker upp
Behöver dock ”träna” mer på att använda handskar och annan skyddsutrustning……