Hej

Någon här som har byggt ett lidingö 2 hus? Är ni nöjda? Hur mycket kostade huset exklusive tomt och tomtarbete?

Mvh
Abbe76

Hej Abbe76,

Jag har byggt ett Lidingö 2. Jag är fantastiskt nöjd med huset.

Men, det finns ett stort MEN. Modulent är hala, jag råder dig in i det sista (som några av mina tidigare inlägg) att ha ALLT på papper. Jag har blivit lovad av min säljare en hel del muntligen som aldrig föll in (tråkigt men sant). Skicka ett meddelande till mig så ska du få veta vad jag gav för barren, och vad jag fick för priset.

Jo jag kan hålla med om att Modulent är hala men jag är inte så säker på att detta inte gäller flertalet husleverantörer.
Vi fick till större delen som vi ville till slut men Modulent ville inte ens skylta med att det var ett av deras hus som byggdes (kanske på grund av att vi byggde på källare...)

//Unigas

Hej

Fick pris nu på Lidingö 2. för en tomt till ett pris av 450 000 så blev det totalt med markarbete och allt plus tillägg för garage 3,2 miljoner och då var det en väldigt plan och fin tomt.

Bara Lidingö 2 kostade 2,4 miljoner med garage.

En likadan tomt i samma område kostade 525 000 men det var vårgårda hus som hade den. Där fick man ett nyckel färdigt hus för liknande enplans hus för 2,6 miljoner med tomt och tomtarbet. och då är ändå tomten 75 000 kr dyrare.

Mvh
Abbe76

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.