Hittade plattor som var lika snygga som dyra på Nordiska trädgårdar i helgen. 560 kr/m2 för betongplattor är inte rimligt tycker jag....
Så, är det någon som sett något liknande? Fågelbad och krukor kan man gjuta själv, men jag skulle gärna slippa gjuta plattor till 40 m2.
Melin Design AB
Så, är det någon som sett något liknande? Fågelbad och krukor kan man gjuta själv, men jag skulle gärna slippa gjuta plattor till 40 m2.
Melin Design AB
Du ska väl oroa dig mest för din carport och inte fundera på en massa markstenar nu va ....??? ;-)
Seriöst, väntar med spänning på fler bilder på din hemsida. Har försökt skriva i gästboken ett par gånger men inget går igen. Är jag svartlistad eller!?? ;-O
Seriöst, väntar med spänning på fler bilder på din hemsida. Har försökt skriva i gästboken ett par gånger men inget går igen. Är jag svartlistad eller!?? ;-O
Meh!
Ska fortsätta på carporten i morgon. Har lite panel kvar att sätta upp och dörren. Får se när det blir dags för taket.
Gästboken har levt sitt eget liv. Men jag tror att Ida fick ordning på den nu...
Berätta gärna om den inte funkar.
/fredrik
Ska fortsätta på carporten i morgon. Har lite panel kvar att sätta upp och dörren. Får se när det blir dags för taket.
Gästboken har levt sitt eget liv. Men jag tror att Ida fick ordning på den nu...
Berätta gärna om den inte funkar.
/fredrik
Liknande trådar
-
Bygga plank, finns något program för att ”rita upp” innan byggstart
Trädgård allmänt -
Var kan man hitta något liknande ?
Badrum -
Var kan man hitta något liknande ?
Byggmaterial & Byggteknik -
Nån som kommit till ett svar om vad det grön/ turkosa ( lite glittrigt) pulvret är för något som läcker ut från golvlister mm
Miljö & Hälsa -
Har ni sett något liknande förut? Sopnedkast i Köket!
Kök