Halloj!
Sitter för fullt med att planera det nya köket, och en tanke som slog mig är - vad förvarar man under induktionshällen? Planen lyder enligt följande: Högskåp med ugn och mikro, och hällen separat i skiva. Vad förvarar ni under hällen? Kastruller och stekpannor hamnar troligtvis hamna i nedre delen av högskåpet och kryddor hamnar i en separat utdragbar sektion.
Och finns det någon som sitter på något riktigt bra tips på häll - en riktigt bra sådan, till ett vettigt pris?
Tack på förhand!
Sitter för fullt med att planera det nya köket, och en tanke som slog mig är - vad förvarar man under induktionshällen? Planen lyder enligt följande: Högskåp med ugn och mikro, och hällen separat i skiva. Vad förvarar ni under hällen? Kastruller och stekpannor hamnar troligtvis hamna i nedre delen av högskåpet och kryddor hamnar i en separat utdragbar sektion.
Och finns det någon som sitter på något riktigt bra tips på häll - en riktigt bra sådan, till ett vettigt pris?
Tack på förhand!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 099 inlägg
Vi har allt man har till hällen
Överst stekpannor och så i Gjutjärn
Mittersta lådan har vi kastruller
Unders har vi stora stekgrytor och wokpanna
Överst stekpannor och så i Gjutjärn
Mittersta lådan har vi kastruller
Unders har vi stora stekgrytor och wokpanna
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Funkar det bra med kryddor? Har hört att det är lite blandat huruvida det rekommenderas eller ej pga värmen från hällen och att det kan påverka aromerna på något höger och vänster. Är mest sugen på att köra på kryddor under hällen!Dan_Johansson skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 099 inlägg
Tja, det blir ju lite ljummet, speciellt om man använder alla plattorna samtidigt, men jag kan inte påstå att jag märkt någon skillnad på smak ...F fanolo skrev:
Liknande trådar
-
Möjliggöra användning av inglasad veranda under större del av år
Altan & Uteplats -
Svetsa varmgalvaniserande rör till underrede
Byggmaterial & Byggteknik -
Olaglig skogsavverkning hos Ikeas underleverantörer
Artikelkommentarer -
Garage i sutteräng, lösningar för vägg under mark
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Dränerande grus under platta, utan paddning?
Grund & Markarbeten