H Hammarfall skrev:
Tips på en bra/prisvärd grästrimmer? Bensindriven, lättstartad med sele. Har haft tre leksaker tidigare och förbaskade trött på dem.
Hade en billig Stiga som gav vita fingrar efter varje pass. Vår tomt är cirka 2000 kvadrat med lite sly på en del av tomten. Köpte en Stihl fs 131 och är mycket nöjd. Ganska dyr, cirka 5000, men det var absolut värt det. Nästan inga vibrationer och den startar alltid direkt. Det följer också med slyklinga och röjsågsklinga, men den är bara gjord för klenare sly. Enda nackdelen är ljudet. Den varvar inte som en vanlig maskin utan låter som när ett barn härmar en motor. Kan man stå ut med det så tycker jag det är en prisvärd maskin.

1130kr på Duab, prismatcha Bauhaus för 995kr. Är det nån som har erfarenhet av den?

• Bosch Planslip GSS 18V-10 utan batteri och laddare visas på en webbshop med 25% rabatt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vad är skillnaden på gsr 18v ec och gsr 18v 60c? Blir inte klok på bosch breda segment på skruvdragare:thinking:

T trojlee skrev:
Vad är skillnaden på gsr 18v ec och gsr 18v 60c? Blir inte klok på bosch breda segment på skruvdragare:thinking:
Jag har båda, 60c är en nyare modell men i princip identisk.
Upplever dock kontrollen i avtryckaren som bättre på 60c.

JeppeMcKenzie JeppeMcKenzie skrev:
1130kr på Duab, prismatcha Bauhaus för 995kr. Är det nån som har erfarenhet av den?
Har en sedan några år, funkar bra tycker jag, även uppsamlaren. Köp (y)

• Gilla
JeppeMcKenzie
  • Laddar…
B
F forell88 skrev:
Billigt eller felprisade slippapper till bland annat 150mm excenterslip.

[länk]

36kr för 100st i olika P100, P240 osv. Verkar kosta kring 300kr annars.
Länken ger ingen träff, felprisat och borta?

B breakman skrev:
Länken ger ingen träff, felprisat och borta?
Då tog dom nog slut tyvärr..

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
H Hans G2 skrev:
Och som en tidig julklapp till alla finns även Bosch GCM 8 SJL för 2741 kr samt GTA 2500 för 852 kr.
Prismatchas med fördel hus Bauhaus så får du såg och stativ för 3162 kr vilket känns helt ok.

[länk]

[länk]
10% rabattkod proffsmagasinet
Kod: BACKTOWORK

Fungerar också på proffsmagasinet, känns ovärt med prismatch då ;)

• Gilla
foppa72 och 2 till
  • Laddar…
F forell88 skrev:

12% är bättre än 10%, men principiellt stödjer jag hellre Proffsmagasinet när det är så nära

F forell88 skrev:

Deras lagerssaldo är kasst, köp inget där som det inte står att de har exemplar i lager...

Jag väntade över en månad på en häcksax, utan att de hörde av sig en ändå gång om att de hade leveransproblem... Plåstret på såren? 10%-rabattkod.... :rolleyes:

• Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.