Du får iallafall för min del förklara bättre..William. skrev:Sen igår har jag skickat PM till administratören Per Eskilsson utan ett seriöst svar. Så här skrev Per,Jag förstår inte. Vill du att jag ska radera en fil som någon annan än du laddat upp?
Efter det har jag skickat honom flera PM och förklarat hur det ligger till, Per är inne på sitt forum hela tiden men vägrar svara mig eller hjälpa mig.
Tycker ni att det så en administratör ska bete sig?
Sedan i fredags så har redaktionen mm tagit semester,William. skrev:
https://www.byggahus.se/bloggar/inlagg/sommartempo-pa-byggahus-se.5086/
Så det är inte ens säkert att dom svarar ens, Per, Marlene mfl behöver också semester som alla andra.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 537 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 537 inlägg
Men vafan snackar du om? Tror du att sidan dyker bara för att admins tar semester? "Helt omöjligt"? Varför ska du hela tiden tycka saker som du inte har en aning om?E El-Löken66 skrev:Helt omöjligt att alla har semester, sida är ju uppe.
Vet inte om Per är administratör, jag tror hen har startat sidan, kanske inte har tid att kika på allt som sker längre.
Där finns någon som heter Mats också.
Eller så finns en funktion anmäl inlägg.
I sista hand är det Datainspektionen som gäller men de har bytt namn nu till jag kommer inte ihåg vad.
Moderaterna som är oavlönade håller koll, bla på anmälningar av inlägg mm.
Per & co kollar troligen av sina inkorgar mm ibland, uppenbarligen har Per gjort det eftersom han har svarat TS med en motfråga.
@El-Löken66 kollar du din jobbmejl & jobbtelefon flera gånger om dagen samt svarar på mejl/sms/etc inom någon timme när du har semester?
Om inte, varför ska Per, Marlene & co göra det i så fall?
Per & co kollar troligen av sina inkorgar mm ibland, uppenbarligen har Per gjort det eftersom han har svarat TS med en motfråga.
@El-Löken66 kollar du din jobbmejl & jobbtelefon flera gånger om dagen samt svarar på mejl/sms/etc inom någon timme när du har semester?
Om inte, varför ska Per, Marlene & co göra det i så fall?