J JohanLun skrev:
Aha, jag tycker inte det var så länge sen jag körde denna smitvägen, men kanske kör jag åt rätt håll, söderifrån mot norr på eftermiddagen... Har tänkt på att dessa hus är väldigt fina, trodde faktiskt de var dyrare än så här. Friendskomplexet med tillhörande besökare är väl dock inget som lockar... På väg till och från matcher är det väl alltid ett antal individer som inte kan uppföra sig och går runt och förpestar för sin omgivning. :(
Om du läser lite längre upp så värkar det som den är enkelriktad idag priset är på grund av det inte är det mest attraktiva området för större villor

Redigerat:
Den huset vart läckert synd att det var så dåliga bilder och få av dom . Jag undrar priset var ju inte så farligt är det på grund av området?

Jag ser inga problem med att riva det är ju inte k märkt

M maria01 skrev:
Jag ser inga problem med att riva det är ju inte k märkt
Det handlar inte om K märkt. Riva kanske du får, men det är inte tillåtet att bygga nytt i naturreservatet.

Men det var ju en privatbostad från början så det går ju att återställa till original planlösning om man vill.

HOBBY ARCHITECT
P Pin skrev:
Det handlar inte om K märkt. Riva kanske du får, men det är inte tillåtet att bygga nytt i naturreservatet.

Men det var ju en privatbostad från början så det går ju att återställa till original planlösning om man vill.
Även om man river det gamla får man inte bygga nytt där va.

HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Även om man river det gamla får man inte bygga nytt där va.
Så tolkar jag det.
Men det kanske går att bygga om det befintliga istället?

P Pin skrev:

Det har byggts i naturreservat för

• Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Vad är det för verksamhet idag?

M maria01 skrev:
Det har byggts i naturreservat för
Kanske är det så, men det står tydligt i bilagan om detta naturreservat att det inte är tillåtet. Du har en rejäl uppförsbacke om du ska söka bygglov.

C
F FunkishJonny skrev:
Köket får mitt hjärta att smälta. Spiskåpan...
Har en i princip identisk, dock fulldjup om någon är intresserad.

HOBBY ARCHITECT
Redigerat:
  • Gilla
  • Ledsen
Sommartorparn och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
[bild]
[bild]
Vilket läge! Det borde man väl få riva och bygga nytt på?
[länk]
Riva och bygga nytt?! Hoppas du skämtar.

• Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.