6 209 läst · 80 svar
6k läst
80 svar
Quiz: Kan du lägga sten i trädgården?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 190 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 194 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 774 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 774 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Första gången med full pott på en quiz!
Första gången med full pott på en quiz!
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 662 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 843 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Första 10/10. Kanske ska bli stenhuggare
Första 10/10. Kanske ska bli stenhuggare
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 296 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Inte så dåligt med tanke på att jag aldrig lagt en enda sten
Inte så dåligt med tanke på att jag aldrig lagt en enda sten
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 731 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 320 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 130 andra personer som har gjort quizet "Kan du lägga sten i trädgården?"