3 605 läst · 42 svar
4k läst
42 svar
Quiz: Kan du kökets historia?
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 117 inlägg
Quiz: Kan du kökets historia? https://www.byggahus.se/quiz/231-kan-du-kokets-historia
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 078 inlägg
7/10
Trodde inte vatten och avlopp kom så tidigt
Trodde inte vatten och avlopp kom så tidigt
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 92 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Det är jag nöjd med.
Det är jag nöjd med.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 154 av de andra 166 personerna som hittills har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Lättaste quizet hittills
Lättaste quizet hittills
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 159 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är sämre än 99 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Kanske är tur grillen och den kommande pizzaugnen är placerade utanför köket...?
Kanske är tur grillen och den kommande pizzaugnen är placerade utanför köket...?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Kan du kökets historia?"
Vem visste att det fanns mikrovågsugn på 40-talet?
Vem visste att det fanns mikrovågsugn på 40-talet?