Passade på i söndags att få upp lite insynsskydd.
Ska renkapas lite i ändarna, ska såga ner det högra från mitten stolpen till halva höjden längst ut till höger
Till vänster blir det en trappsteg ner och utedusch med varmt och kallt vatten från huset.
Ska renkapas lite i ändarna, ska såga ner det högra från mitten stolpen till halva höjden längst ut till höger
Till vänster blir det en trappsteg ner och utedusch med varmt och kallt vatten från huset.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det börjar ta sig, blir det nån belysning också?
Är det 28x45 du har använt? Är nog stor risk att dom slår sig på den långa delen. Hjälpte svågern med ett liknande för nåt år sen och det har slagit sig rejält med ca 1,5m mellan stolparna.
Är det 28x45 du har använt? Är nog stor risk att dom slår sig på den långa delen. Hjälpte svågern med ett liknande för nåt år sen och det har slagit sig rejält med ca 1,5m mellan stolparna.
Ja nån belysning lär det väl ska bli.maah skrev:
Jo jag har väl tänkt få i nåt mer att skruva läkten i.
5st 28x45 sen en 28x70 osv
Blev en liten miss, tänkte att man kunde vrida locket 90 för att sen kunna vika ihop och stoppa ner det mellan bad och insynsskyddet men badet var tydligen inte 4kantigt
Måste ju hålla liv i även dem här tråden
Stoppade i en regel till i varje fack till pregolan, nu får det räcka
Trappen ska fixas till, nu har det torkat så gerningarna bör hålla sig rätt bra.
Funderar på hängrännan
Idag delar hustaket och garagets tak stuprör, det som syns till vänster i bild.
Carporten längst till höger i bild, där det hänger en pressning, saknar idag hängränna.
Ska jag göra ett eget stuprör från det?
Dra ihop alla 3 tak till bef stuprör?
Eller luta om garagets hängränna och sätta ett nytt stuprör kanske mitt mellan carport och garage?
(kommer grävas ner ett 110 rör där från uteduschen som ska bli i öppningen till vänster om badet)
Jag vet inte alls hur mycket stuprör som behövs...
Stoppade i en regel till i varje fack till pregolan, nu får det räcka
Logga in
Skapa konto
Trappen ska fixas till, nu har det torkat så gerningarna bör hålla sig rätt bra.
Funderar på hängrännan
Logga in
Skapa konto
Idag delar hustaket och garagets tak stuprör, det som syns till vänster i bild.
Carporten längst till höger i bild, där det hänger en pressning, saknar idag hängränna.
Ska jag göra ett eget stuprör från det?
Dra ihop alla 3 tak till bef stuprör?
Eller luta om garagets hängränna och sätta ett nytt stuprör kanske mitt mellan carport och garage?
(kommer grävas ner ett 110 rör där från uteduschen som ska bli i öppningen till vänster om badet)
Jag vet inte alls hur mycket stuprör som behövs...
Produkter som diskuteras i tråden