Jonas Persson
FreQa FreQa skrev:
Bauhaus har.
Har testat pica mfl men tycker Hultafors är stadigare, fastnar inte och rullar inte.
Inte de BH jag besökt i Stockholm, hittar bara den vanliga snickarpennan i Hultaforshyllan.

Den är bättre på många sätt, den fungerar helt enkelt bättre.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
boschkenta
Räknas denna? :D
Har äntligen kommit igång på riktigt med konverteringen av garaget till snickeri!
 
  • En luftrenare från Craft installerad på en vit vägg i ett garage som en del av konvertering till snickeri.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mrVoodoo och 12 till
  • Laddar…
Jag besökte Bauhaus och bytte bort 7.915:60kr mot en DWE7492 idag. Ganska nöjd med det bytet, än så länge. Sen kan man ju undra vad det är för fel på mig som köper en nästan likadan såg som den jag blev så oerhört besviken på sist, men vi gamla hundar lär långsamt inte alls
Nyinköpt DeWalt DWE7492 bordssåg mot vit bakgrund.
 
  • Gilla
fremax och 6 till
  • Laddar…
boschkenta
Strip Strip skrev:
Jag besökte Bauhaus och bytte bort 7.915:60kr mot en DWE7492 idag. Ganska nöjd med det bytet, än så länge. Sen kan man ju undra vad det är för fel på mig som köper en nästan likadan såg som den jag blev så oerhört besviken på sist, men vi gamla hundar lär långsamt inte alls
[bild]
Med dubbla spår och ett hyffsat bra anhåll och stor klinga är den trots allt en av de bästa alternativen i sin prisklass :) jag har själv en likadan på ingång
 
norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
funkar den inte så kör jag ut en som är 10mm högre åt dig free of charge.
Uppgraderad hållare installerad
Närbild av en uppdaterad hållare på ett batteridrivet mutterdrag och olika bits monterade i hållaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Den tidigare versionen fungera bra den också, har inte förlorat några bits ännu, men denna ger lite mer peace of mind.
 
  • Gilla
Lintto1 och 7 till
  • Laddar…
boschkenta boschkenta skrev:
Räknas denna? :D
Har äntligen kommit igång på riktigt med konverteringen av garaget till snickeri!
Var fick du tag i den? Hade verkligen behövts i mitt garage.
 
boschkenta
mrVoodoo mrVoodoo skrev:
Var fick du tag i den? Hade verkligen behövts i mitt garage.
Den är köpt på Swedendro, men det går också att köpa direkt från axminster i England för ungefär samma peng, om du skulle vilja ha fler saker ur deras sortiment.

Swedendro skickade också med en adapter gratis (det är engelsk kontakt på strömkabeln)

https://swedendro-tools.se/se/produ.../spansugar/axminster-craft-ac15afs-luftrenare

Har provkört den lite och upplever att den vibrerar lite mycket på högsta effekt men lägsta är lugnt (och räcker för min yta). Saknades också en skruv på undersidan på min men det var lätt fixat. Är nöjd med köpet i övrigt :)
 
  • Gilla
Klippspiken och 2 till
  • Laddar…
Strip Strip skrev:
Jag besökte Bauhaus och bytte bort 7.915:60kr mot en DWE7492 idag. Ganska nöjd med det bytet, än så länge. Sen kan man ju undra vad det är för fel på mig som köper en nästan likadan såg som den jag blev så oerhört besviken på sist, men vi gamla hundar lär långsamt inte alls
[bild]
Hur fick du det priset? Prismatchning? Spelar ju kanske mindre roll för nu ser jag att det är slut på lager.
 
En handhållen Bosch kompressor med digital display bredvid en vit och blå kaffekopp på ett rostigt bord utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vart en smidig kompressor idag faktiskt riktigt bra går att ställa in till det trycket man vill ha och sen lämna den perfekt som present till nära o kära
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
A
M maria01 skrev:
[bild] Vart en smidig kompressor idag faktiskt riktigt bra går att ställa in till det trycket man vill ha och sen lämna den perfekt som present till nära o kära
Verkligen behändig "kompressor" :):love:
 
Jonas Persson
M maria01 skrev:
[bild] Vart en smidig kompressor idag faktiskt riktigt bra går att ställa in till det trycket man vill ha och sen lämna den perfekt som present till nära o kära
PSI?!?, funkar ju inte;) Är det ens tillåtet i Frankrike?
 
  • Haha
LoweW
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
PSI?!?, funkar ju inte;) Är det ens tillåtet i Frankrike?
Va?
 
  • Gilla
hyggabus
  • Laddar…
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
PSI?!?, funkar ju inte;) Är det ens tillåtet i Frankrike?
Hahaha..nog för det är fredag postade du fel??
 
nanowire nanowire skrev:
Uppgraderad hållare installerad
[bild]

Den tidigare versionen fungera bra den också, har inte förlorat några bits ännu, men denna ger lite mer peace of mind.
hade det varit ok om jag gjorde en blänkare på instagram om din uppgradering? :)
 
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Hahaha..nog för det är fredag postade du fel??
Står PSI på displayen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.