VV-beredare Tesy 30l med LK blandningsventil. Använd drygt ett år vid ombyggnad hemma. Fullt fungerande och i nästan nyskick.
Nypris 2000kr

Tänkt pris ca 1000kr - kom gärna med bud.

Vit vattenberedare av märket Tesy med blandningsventil, lätt använd, på grått golv med verktyg runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bump
Ingen som har behov av denna? Kan tänka mig 700kr eller ett bra bud.

Känns synd att slänga en fungerande bredare.

nikasp
Var i Stockholm finns den/du? Edit: Nu ser jag Kungsängen. Har inte aktuellt behov men kanske kommande, skickar PM senare.

@nikasp bara hojta till. Den får väl bo en stund till hos mig, bumpar tråden en gång till innan jag gör mig av med den på annat sätt.

nikasp
T tobben87 skrev:
@nikasp bara hojta till. Den får väl bo en stund till hos mig, bumpar tråden en gång till innan jag gör mig av med den på annat sätt.
Har klurat lite mer och jag är lite för långt ifrån färdig plan för avlopp och vatten i torpet för att motivera köp. Skulle jag ändra mig så kollar jag tillbaka om den hunnit gå - förhoppningsvis till användning hos någon. Vore ju otroligt om inte någon i Stockholm behöver en nu/snart.

T tobben87 skrev:
VV-beredare Tesy 30l med LK blandningsventil. Använd drygt ett år vid ombyggnad hemma. Fullt fungerande och i nästan nyskick.
Nypris 2000kr

[bild]
T tobben87 skrev:
Nypris 2000kr

[bild]
Hej!
En chansning ”ett tag senare”…
Om du har kvar den så köper jag den gärna :)

mvh
Jimmy

Jimbobob Jimbobob skrev:
Hej!
En chansning ”ett tag senare”…
Om du har kvar den så köper jag den gärna :)

mvh
Jimmy
Hej Jimmy
Den finns kvar, så du får gärna köpa den.
Jag skickar dig ett PM med mitt nummer så kan vi höras när det passar att hämta den.
//Tobias

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.