7 793 833 läst · 38 157 svar
7794k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 161 inlägg
Vet inte om det är humor, men gällande byggprojekt så är det ibland jag som driver nåt och frun och svärfar hittar bara problem,,sen driver frun nåt och svärfar hänger alltid på och jag är emot för det är helt orealistiskt. Då kommer svärmor in som domare och nästan alltid står på min sida. Gissa vem som vinner.
Helt klart! Du måste vara ”en svärmorsdröm”!V Ville_Vessla skrev:Vet inte om det är humor, men gällande byggprojekt så är det ibland jag som driver nåt och frun och svärfar hittar bara problem,,sen driver frun nåt och svärfar hänger alltid på och jag är emot för det är helt orealistiskt. Då kommer svärmor in som domare och nästan alltid står på min sida. Gissa vem som vinner.
Låter som att du leker med elden....V Ville_Vessla skrev:Vet inte om det är humor, men gällande byggprojekt så är det ibland jag som driver nåt och frun och svärfar hittar bara problem,,sen driver frun nåt och svärfar hänger alltid på och jag är emot för det är helt orealistiskt. Då kommer svärmor in som domare och nästan alltid står på min sida. Gissa vem som vinner.