1 794 500 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Veckans "Anti-tips" :
Näste vecka är verktygsvecka. Då säljs en "slipstation" som ni inte ska köpa. Inte om ni tycker om precision och fina ytor.
Jag köpte på en chansning med förhoppningen om att kunna slipa borr. Den äter borr med otrolig hastighet men resultatet blir kasst. Grov yta med konstiga vinklar och de båda sidorna är mycket svåra att få lika stora.
( jag har en som jag kan skänka bort till nån som inte tror mig )
https://www.lidl.se/sv/p/verkligt-bra-verktyg/slipstation/p46392?ar=5
Näste vecka är verktygsvecka. Då säljs en "slipstation" som ni inte ska köpa. Inte om ni tycker om precision och fina ytor.
Jag köpte på en chansning med förhoppningen om att kunna slipa borr. Den äter borr med otrolig hastighet men resultatet blir kasst. Grov yta med konstiga vinklar och de båda sidorna är mycket svåra att få lika stora.
https://www.lidl.se/sv/p/verkligt-bra-verktyg/slipstation/p46392?ar=5
Tack för tipset. Hade faktiskt tänkt köpa mig en men då hoppar jag över det.
H hyggabus skrev:Veckans "Anti-tips" :
[länk]
Medhåll!! I ett svagt ögonblick förra gången den såldes så köpte jag också en... Tyvärr helt oanvändbar.
Egentligen borde man testa att gå tillbaks med den...
Dock vill jag tipsa om lasermätaren, den är prisvärd!
Egentligen borde man testa att gå tillbaks med den...
Dock vill jag tipsa om lasermätaren, den är prisvärd!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 299 inlägg
Man ska nog inte räkna med att det går att lossa skruvar/muttrar med samma moment som man drog åt dem med i höstas.
Jag köpte en sådan förra kampanjen. I höstas kanske?
Sist jag skulle använda den så var batteriet kasst. Dioderna på batteriet lös både grönt o rött samtidigt, o det tar inte emot laddning.
Jag vet att jag har kvittot kvar, för det har jag lagt på ett väldigt bra ställe. Kan bara inte minnas var.
O utan kvitto ville de inte göra något.
Någon mer som har haft otur med batteriet?
Sist jag skulle använda den så var batteriet kasst. Dioderna på batteriet lös både grönt o rött samtidigt, o det tar inte emot laddning.
Jag vet att jag har kvittot kvar, för det har jag lagt på ett väldigt bra ställe. Kan bara inte minnas var.
O utan kvitto ville de inte göra något.
Någon mer som har haft otur med batteriet?