Niklasloow Niklasloow skrev:
Det finns en helt fantastisk uppfinning som du borde ta en titt på. Man kan justera dem ifrån 0-100. De kallas skiftnycklar. Tror du kommer gilla dom :crysmile:
Skiftnyckel är inget verktyg för att skruva med ;) Det är reservplan som funkar om man verkligen inte har sina nycklar. Den funkar även som hammare, men det är inget förstaval för den vane skruvaren.
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
De restade grejerna från ordrar lagda förra året fortsätter trilla in. Idag kom sticksågen. Typiskt att jag inte fått den maskin jag beställt med batterier än, den är restad ytterligare någon vecka...
[bild]
Så, bara ynka 2 månader senare kom fräsen och därmed batterier. Nu har jag ingen ursäkt längre att inte fixa hyllorna i städskåpet.

Jobbigt det här med ett nytt batterisystem. nu finns det ju en massa potentiella maskiner att köpa på sig. Just den här lådan med fräsen har som synes ett fack för en sladdlös elhyvel GHO, ett verktyg jag sjukt nog inte äger. Nu måste jag jobba utkik efter kampanjer helt klart, opportunism ftw. Precis som när jag hämtade upp de där tre Handyboxarna från CO i fredags.
Bosch fräs och batterisystem i verktygslåda, med plats för sladdlös elhyvel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mkristensson och 8 till
  • Laddar…
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Tills man hittar en Sänksåg till bra pris får denna ny.:D
[bild]
Fattar inte riktigt, passar den där till Scheppachs sänksågar? Och var köpte du i så fall den?
 
Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
Fattar inte riktigt, passar den där till Scheppachs sänksågar? Och var köpte du i så fall den?
Japp...varför skulle den inte det? Har en PL45 den mindre än CS55. Svårt att få tag i den strl på klinga, men Harald Nybor hade iaf.
 
Det blev dessa
Två delar av en bärbar arbetsställning ihopfälld och utvikt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
K
Varit sugen på dom bockarna också! Fanns dom till bra pris någonstans? :)
 
K KjellTimell skrev:
Varit sugen på dom bockarna också! Fanns dom till bra pris någonstans? :)
Amazon.se;) Stanley Fatmax nu har de höjt priset såg jag. Köpte dem för 938:- nu 1337:-
 
richardtenggren
Elit-pris!

Jag inväntar en Kreg Pocketholejigg, en Wera momentskruvmejsel 2,5-11,5 Nm och det omtalade Boschfrässtålet(för att fräsa upp fönster- och dörröppningar i gipsen).
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Stor industridammsugare och pall med kakel lastade på en släpvagn, säkrade med spännband.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En pall kakel till köket och en lite större dammsugare. Med en sån ska man kunna dammsuga med två slangar samtidigt har jag hört, stämmer det @Daniel_N ? :D
 
  • Gilla
  • Wow
Lintto1 och 8 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
[bild] En pall kakel till köket och en lite större dammsugare. Med en sån ska man kunna dammsuga med två slangar samtidigt har jag hört, stämmer det @Daniel_N ? :D
Sweet! Vi köpte vår andra sådan häromdagen! Du kan ledigt köra två slangar samtidigt:) är det en 5500?
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
Stapel av Festool verktygslådor och tillbehör med bland annat ett batteri och filterpåsar på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ett gratis batteri tackar man inte nej till...
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
[bild]

Ett gratis batteri tackar man inte nej till...
"Gratis" :rofl:

Men jag håller med, utnyttjade själv samma deal för ett tag sen.
 
  • Gilla
johel572 och 2 till
  • Laddar…
Daniel_N Daniel_N skrev:
Sweet! Vi köpte vår andra sådan häromdagen! Du kan ledigt köra två slangar samtidigt:) är det en 5500?
Lite äldre, 5000. Har inget filter till den men funderar på att skippa det för tanken är att den ska stå under tak utan för verkstaden med genomföring in. Om det funkar för grannarna, ganska speciellt ljud från turbinen.. :D

Två? Lönlöst att försöka hålla takt med dig :strong:
 
R Robert-san01 skrev:
[bild]

Ett gratis batteri tackar man inte nej till...
Bosch bitsen hamnade lite i skymundan ;)
 
  • Haha
Robert-san01
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Lite äldre, 5000. Har inget filter till den men funderar på att skippa det för tanken är att den ska stå under tak utan för verkstaden med genomföring in. Om det funkar för grannarna, ganska speciellt ljud från turbinen.. :D

Två? Lönlöst att försöka hålla takt med dig :strong:
Du kan inte köra det helt utan filter, kör du material genom pumpen kommer den inte hålla!
 
  • Gilla
Daniel_N och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.