1911, håller på renovera både inne och ute och har en 2 åring, så att få en robot som smyger runt å gör livet lite lättare med rena golv vore skönt
 
Svar 1911. Rädda mina fötter från legohel*etet de möter i nattens mörker när minstingen ondsint påkallar behov av uppmärksamhet! Vad som helst som kan fösa undan den danska plastondskan (och ev lite damm emellanåt) tas med vördnad emot
 
Svar: 1911

Motivering: Börjar bli trött på att man dammsuger och dammsuger och 1h senare så sitter katterna och dra bort tussar från pälsen. Vore kanske en förbättring med denna som kan hjälpa mig när man inte är hemma.
 
D09
Svar 1911

Har en robot på sovloftet, en i vardagsrummet men jag är för lat för att städa i källaren så jag behöver minst 1 till :p
 
A
Svar 1911
Jag städar på jobbet, jag städar hemma. Jag orkar inte mer :rofl: Låt mig vinna robotdammsugaren så jag kan få en stund för mig själv utan städning.
 
Svar: 1911

Var "man" behöver en Cleanmate S900 från Hylte Jakt & Lantman. Nu är förvisso hunden borta men inte dammråttorna. Nu kan vi ha en robotdammsugare och ingen skulle bli gladare än vi och våra golv.
 
Svar:1911
Med 4 katter, en hund, 6 barn och 2 barnbarn. Krävs det mycket städning av golven. Just nu är det rent hopplöst, skulle behöva dammsuga och torka golvet flera gånger om dagen för att det ska se rent ut. Djuren hårar, kommer in med smutsiga tassar. Barnen glömmer ta av sej stövlar och skor när dom "bara" ska hämta en grej. Jag hade en iRobot som hette Owe och han var min hjälte... Men tyvärr dog han och jag har inte haft råd att köpa en efterträdare. Så vinner jag denna ska den få heta Hero ❤️
 
Svar: 1911
Min motivering! Tvilling tjejer 11år, en sambo, 5 katter en liten hund och 30höns. Glömde nästan 2hästar har jag tydligen också!

tack för mig hej
 
Svar: 1911

Motivering: Två kaniner och en bebis hemma. Kul med robot att städa efter dem när jag är lat eller tiden inte räcker till.
 
Svar: 1911

Jag är en människa som tycker om att ha det rent och fint hemma. Det är dock jobbigt att alltid behöva prioritera mellan städning, barnen (8, 1 och nyfödd), trädgården, huset, mannen och vila. En robotdammsugare som denna skulle inte lösa alla mina problem. Men den skulle underlätta något så otroligt!
 
Svar: 1911

Har två hundar och två katter som tycker det är supermysigt att sprida hår runt hela huset.
Att slippa köra dammsugaren varje dag skulle underlätta så jäkla mycket!
 
Svar: 1911

Min bättre hälft är mycket skeptisk till behovet av en robotdammsugare så jag behöver en för att övertyga :)
 
Svar: 1911

Med 2 hundar, 3 katter och en långhårig sambo blir det mycket skit på golven snabbt, hade blivit överlycklig om man vann så man än en gång kan få skinande rena golv!
 
Svar: 1911

Motivering: På grund av sjukdom i familjen så skulle all form av städhjälp vara enormt tacksam att ta emot! Det skulle underlätta enormt att få hjälp av en liten robotkompis att hålla rent!
 
Svaret är 1911

Kommer ni ihåg det där gamla 90-talsprogrammet "robot wars"? Folk byggde robotar (för robotar var så coolt då) och lät dom slåss mot varandra.
Som nostalgiker undrar jag ju såklart hur en robotdammsugare hade klarat sig i en sån fight. Och nu finns chansen att ta reda på det!
Ger det fördelar att den kan våttorka? Blir det en ny definition på "in your face"? :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.