Svar:1911
Jag önskar vinna den till min son som precis köpt hus. Anledningen är att det är sååååå jäkla bekvämt att komma hem till ett rent golv. Enklare än så kan det inte bli
 
Svar: 1911

En robotdammsugare med moppfunktion är allt jag önskar mig! Barnen dräller och drar in smuts. Vi föräldrar kämpar på med jobb, renovering, matlagning, läxor och vanligt vardagsliv... Vore skönt att få slippa göra vissa saker ibland iafl *s* och att underlätta våren för en stökig och pollenallergisk familj
 
Svar: 1911

Med projekten som avlöser varandra och barn samt annat. Så vore det väl inte dumt med en robot till sin hjälp. Alltid vara redo med ett städat hem för oväntade gäster vore en sann glädje.
 
Svar :1911

Vi har två halvt vildsinta tjejer som leker och rör om hela dagarna, vilket resulterar i fasansfullt mycket damm, hårstrån, brödsmulor, småpärlor och annat. Centraldammsugaren har vi därför inte plockat undan på flera år eftersom vi måste dammsuga så mycket. Den ligger som en fallen jätteanaconda i ett hörn i vardagsrummet och skäms. Tänk om vi kunde vinna en robotdammsugare som styr upp hemma. Vilken livskvalitet vi skulle få!
 
Svar 1911.
Är pensionär. Har lite ryggbesvär. Undviker därför gärna ”vanlig” dammsugning...
En robot vore en välkommen ny tingest i hushållet!
/Vello
 
Svar: 1911
Lat kvinna med lite klöver en robot så väl behöver. Tänk Cleamate med tork och sug kan nu göra min dröm sann och jag skulle bli världens lyckligaste kvinna om jag vann.
 
Svar:1911

Med en 15 månaders och en hund är det aldrig rent inne och nu som höggravid är det ännu tyngre att få fram dammsugaren och golvmoppen, man få helt enkelt välja att inte se smutsen hemma hos oss . En robotdammsugare hade underlättat vardagen väldigt mycket!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Svar:1911
Låt oss få det rent hemma - till slut. Alla jobbar hemma, damm överallt och ingen tänker på att städa.
 
Svar: 1911 Jag vill vinna denna så jag kan kasta bort min kvast och och öppna upp denna robot i en hast tänk vad enkelt detta kommer att bli när jag kopplar in detta maskineri med en sugteknik så effektiv för den ändå ganska lite liv.
 
Svar 1911
Syskonen kom med ett förslag att ge pappa en robot dammsugare nu när han fyller år och precis då dyker det upp en tävling där det går att vinna just en sådan. Det är ju perfekt! Synd att den inte plockar upp kläder och leksaker för då hade jag behållit den själv:) om jag vinner vill säga...och det klart jag gör eller hur;)
 
1911
För att jag går och väntar på nya lungor och min sambo får göra allt här hemma skulle va behövligt
 
1911

för att jag går och väntar på nya lungor och minsambo gör allt här hemma för jag orkar inte så mycket så det hade blivit lite lättare för henne
 
1911

Jag är ungkar och behöver få golvet torkat.
Dessutom så har nuvarande dammsugar-roboton börjat konstra sej.
 
Svar: 1911

Med 2 katter och 4 tjejer hemma så hade det varit underbart med en robot. Tänk så mycket fritid detta skulle bringa mig....:rofl:
 
Svar: 1911

Vill få uppleva känslan av att ett proffs utfört städningen här hemma, vilken dröm!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.