Svar: 1911

Motivering: Vi försöker alltid städa i veckorna för att slippa det på helgen. Problemet att dammsugning måste ske innan barnen lägger sig vid 19. Det är ofta svårt att hinna eftersom det ska fixas middag och man vill hinna umgås lite. Om dammsugningen istället skulle kunna skötas medan vi är iväg på jobb och förskola skulle det underlätta vår vardag jättemycket!
 
Svar: 1911

Att den kan både dammsuga och torka golvet är ju fantastiskt.
Det har vi stort behov av speciellt i kök och hall.
Att få se denna robot jobba och hålla rent hemma hos oss skulle vara en ära :)
Bort med all smuts, damm och pollen från golvet så man mår bra!!!
Hoppas....hoppas....
 
Svaret är 1911.

Varför borde jag vinna? Jo...

En dammsugare jag redan har,
men med den den mesta smutsen den blir kvar

Av frugan får jag skäll,
men det är mest bara gnäll

Med en robot skulle hon,
spatsera runt i tron

att jag städat hela dagen
och därvid bli helt tagen

Att vinna en sån grej,
kan kanske impa på min tjej
 
Svar: 1911

Har tröttnat på att släpa runt möbler för att komma åt ordentligt med dammsugaren. Det hade varit grymt att få en robotdammsugare som gör jobbet istället. Att den moppar är ju inte fel heller, då jag inte ens äger en mopp..

Jag hoppas!
 
År 1911 startade verksamheten.
Motivering. Alla jobbar och pluggar hemma men ingen vill städa!
 
Svar: 1911

Nyligen flyttat till hus, och nu kommer alla vänner på besök med sina hundar. Skulle vara skönt att ha en robot som sköter stöket efter besöken.
 
Svar: 1911

Med två ungar som har astma och kraftig pollenallergi vore detta den perfekta vinsten för oss. idag dammsuger vi hela huset två gånger per dag, särkskilt när alla kommer hem från jobb och förskola för att slippa nys och hostfesten som annars startar. Med denna robot skulle huset kunna vara både dammsuget och våttorkat när vi kommer hem och vi skulle kunna umgås istället.
 
Svar: 1911

Stora öppna ytor i kombination med nödvändiga renoveringar skapar stoora mängder av damm.
I kombination med en gravid fru så räcker inte tiden till att renovera, städa samt pyssla om frun.
Genom att vinna en robotdammsugare får jag tid till att pyssla om min fru vilket hon är värd mer än någonsin.

//Niklas
 
Svar: De har funnits sedan 1911.

Med 2 småbarn, 2 katter och ständigt pågående renoveringar hade en Cleanmate S900 varit ett välkommet tillskott i familjen!
Det känns som att det är konstant ett tunt lager damm som yr runt och lägger sig på golvet, hade varit intressant att se om moppfunktionen klarar av det.
 
[svar : 1911

vi lever i en smart världen och i smarta hus, då ska även städning vara smart hemma hos os.
Sören Hesselmark
 
svar: 1911

Det vore fantastiskt att vakna upp till rena härliga golv varje dag! Vilken känsla att få göra frukost för hela familjen barfota.
 
Skulle passa bra på ålderns höst och få hjälp av en robot dammsugare
 
Glömde skriva svar 1911
 
Svar: 1911
Har köpt ett hus själv för första gången och åh vad jag önskar mig en robotdammsugare som skulle hjälpa mig i vardagen när man jobbar för fullt. Jag skulle få mer tid till annat och sonen vill döpa den till Tusse :)
 
1911

4 barn, 4 katter och otaliga byggprojekt! Hade dammsugaren hamnat här hade den verkligen fått bekänna färg och vi hade haft mer tid för barn och bygg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.