Hylte Jakt & Lantman startade år 1911.
Som småbarns förälder till 2st små busar, 1 hund och två katter, så går den mesta delen av vardagen åt att dammsuga och moppa golvet. Skulle underlätta att få hjälp med detta lite granna. Då skulle man kunna hinna bygga lite :)
 
N
År 1911

När man som jag bor själv så ligger ju också allt ansvar på skötsel av hushållet på mig. Vore ju görbra om "någon" kunde ta hand om dammsugningen! Mer tid att ägna åt byggahus.se :)
 
1. År 1911
2. Trots pandemi med möjligheten att jobba hemifrån så finns det mindre tid än någonsin till hushållssysslorna. Skulle vara toppen att ha en sådan där robot som knatar på i bakgrunden och ser till att det blir rent under tiden som jag är fastlimmad framför datorn.
 
Svar: 1911

Med sjukdomen MS lider jag ofta av utmattning (fatige) så att slippa dammsuga och istället umgås med familjen vore guld värd
 
Svarr: 1911

Motivering.
Jag jobbar mycket, har en hund som hårar.

Mitt liv skulle bli enklare och livet hemma skulle bli renare.
 
1911 är svaret.
Hos oss är daglig dammsugning nödvändig
och denna lilla robot verkar ju mer än händig!
Båda dammsuger och torkar vått,
vad vårt hem skulle bli flott
och vad mycket annat vi skulle hinna
om vi denna finge vinna
 
Svar: 1911

För att jag avskyr all kattsand i min källare och samtidigt är för lat för att sopa 2grr om dagen.
 
Svaret är 1911,
Jag har sånt stort behov av en sån att jag inte ens vet vart jag Ska börja,,,
Men ensam vuxen tre barn under 8 en 14 år och liten vovve!!
Va roligt om jag var den av mina vänner som för en gångs skull hade rena golv
 
Svar 1911
Vi behöver en ny dammsugare, punkt.
 
Redan 1911!

Vi har precis fått hem en liten hundvalp och därför flyttat upp alla dotterns leksaker till hennes rum. Så nu skulle det vara perfekt med en robotdammsugare som tar upp allt hunden drar in utan att leksakerna riskerar försvinna
 
Svar: 1911

Skulle vara klockrent att spendera kvalitetstid med småbarnen istället för att städa på kvällarna.
 
Svar: 1911

Vi är tre personer i familjen och som av en slump (eller genetiskt betingat?) så är det ingen av oss som tycker om att dammsuga. Räddningen på bottenvåningen är familjens tillskott Plutten, som är en robotdammsugare. Plutten gör ett fantastiskt jobb, men har meddelat genom appen att han känner sig ensam efter jobbet.
Så - för Pluttens skull (och för att få övervåningen lika fin som nedervåningen) så håller vi tummarna för tur i denna tävling!
 
Svret är att Hylte Jakt & Lantman funnits sedan 1911. Jag vill vinna för att kunna ge dammsugaren i 92-årspresent till min pappa så att han kan få coronasäkert rent och fint utan besök från städare.
 
Svaret är 1911.

Cleanmate 900 vill jag vinna!
Städa varje dag, hur ska man hinna?

Suga och svabb på en å samma gång!?
En magisk maskin, vilken glädjesång!

Fyra vuxna, två hundar och en katt bor i vårt hus.
Så det blir till att jobba hela veckan i ett sus.

Skulle jag vinna ropet jag TJOHEJ!
vilken underbar teknisk grej!
 
Svar: 1911

Önskar vinna roboten helt enkelt för att jag är så trött på att snubbla över dammsugaren som alltid står framme.Jag bor i en lägenhet byggd på 40 talet som både saknar städskåp och tillräckligt många eluttag så det är ett evigt jobb att dra runt dammsugaren och byta elsladden hela tiden. Vilken fröjd att ha en liten trådlös rackare som efter välgjort arbete rullar in under sängen och stannar där tills nästa gång.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.