Hylte Jakt & Lantman Startade 1911

I vår lägenhet har vi haft en mindre cleanmate från er på Hylte Jakt & Lantman sedan några år tillbaka, hade aldrig kunnat tro att den skulle fungera så bra som den gör! När det nu blir flytt till ett större hus vore det toppen att kunna ha vår lilla på övervåningen och storebror jobbandes på bottenplan. En robotdammsugare är verkligen vardagslyx - jag blir fortfarande lika glad när jag kommer hem och ser att han har varit ute och städat åt mig!
 
Svar: 1911

Med barn och en gård full av djur varar inte städningen särskilt länge. Drömmer om att kunna låta en robot dammsuga varje dag och torka maten/småbarnsspillet från golvet när vi åker hemifrån.
 
Svar: 1911

Det skulle vara roligt att överraska min fru med en sådan hjälp, det skulle göra henne mycket gott som kämpat en tapper kamp, och jag som är hennes man skulle bli glad över en sådan vinst. :heart:
 
Svar: 1911

Under Corona har jag som många andra fått jobba mer hemifrån. Och barnen fått vara hemma mer än inte från dagis och förskoleklass. Jag vet inte om det är för att man själv är hemma mer och ser skiten oftare, eller om det är för att barnen spenderar mer tid till att springa ut och in, kladda och snora överallt. Men det är fasen skitigt överallt. Jämt! (Inte ett helt ovanligt föräldrabekymmer kanske, men tycker helt klart det är värre nu än nånsin förr)
Det hjälper kanske inte heller att man får mindre tid till städande, trots att man spenderar mer tid hemma...
Många har säkert samma problem som jag, men hoppas ändå kunna vinna denna robot, så man kan släppa städångesten lite iallafall...
Tackar Byggahus och Hylte Jakt & Lantman för chansen och önskar alla i samma sits som jag lycka till!
 
År 1911.
Cleanmate S900, vilken grej! Visste inte ens att jag behövde en alldeles egen robot innan. När jag såg denna Cleanmate ändrades bilden totalt.
Jag är kär:love:.
Cleanmate skulle få det fantastiskt bra hos mig. Inte en tråkig dag bara full fart mot dammråttorna.

Cleanmate s900 & jag 4-ever!
#dammsugare #Hyltejakt&lantman #cleanmates900
 
Svar 1911Hej! Skulle verkligen behöva en robotdammsugare. Verkar ju helt suveränt med en mopp som ingår.
Svar1911
 
1911
Har ett stort enplanshus där den hade varit en perfekt hjälpreda då vi alla kommer hem sent i veckorna efter alla aktiviteter!
 
Svar: 1911

Att slippa moppa och feja
Det vore en lycka, jag säga
När orken är slut
Och städning akut
Då kan roboten allting greja
 
Svar: 1911
Håller alla tummar och tår för en överraskning som lättar upp påskstädningen
 
1911

Kort motivering. Jag och sambon blev för 10dagar sen föräldrar för första gången. :)
 
Svar 1911

Motivering.
En sådan robot skulle underlätta enormt.
Då skulle huset vara rent när vår allergiska son kommer hem från skolan.
Nu har vi alltid dåligt samvete att vi inte hinner dammsuga varje dag även att vi försöker.
 
1911
Vi har precis lagt en nytt ljust golv och tagit bort trösklarna på övervåningen, och med en svarthårig kat som har problem med rinnande ögon så blir det mycket hår och synliga fläckar. Därför vore det underbart med denna robotdamsugare.
 
Hylte Jakt & Lantman Startade 1911!

That thing would be my best mate
if it could keep my house cleen!
I wish I had a CleenMate!
 
Svar på frågan: 1911

Motivering: Två styck stressade småbarnsföräldrar finnes som gärna lägger tiden med familjen ( plus hund) istället för att städa golv. Vi skulle bli tacksamma och glada om just vi fem fick vinna ert pris. S900 skulle få arbeta hårt och verkligen visa vad hen går för hemma hos oss då vi även pendlar mellan lägenhet och hus där S900 skulle ha en självklar plats på båda orter.

Tack från oss!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.