Din kollega var ändå ganska duktig. Jag kan inte både sitta ner och prata i telefon samtidigt.

• Haha
Okarlsson och 2 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotös skrev:
Hade en kollega ett tag som varje gång det ringde när han gick någonstans var tvungen att stanna för han kunde inte gå och prata i telefon samtidigt.... :crysmile: Om han gick med en grupp människor så kunde han iaf gå och prata med dem samtidigt men om han skulle hålla i en telefon också så blev det för mycket.
I rest my case

Handyman 1 skrev:
[länk]
Läste du artikeln innan du publicerade den där länken?

Man kan säga att den egentligen säger att vi inte är lika godtrogna som män utan vill bilda oss en egen uppfattning..

(Vi antar inte att något är roligt bara för att det är ett skämt, vi vill vara säkra på att så faktiskt är fallet)

• Gilla
jonko och 1 till
  • Laddar…
Min kvinnliga lågstadierektor påstod just att män inte kunde göra två saker samtidigt, sjukt smart att säga till lågstadieelever som ska gå luciatåg, då gick det inte alls att sjunga och gå samtidigt.

• Haha
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Min kvinnliga lågstadierektor påstod just att män inte kunde göra två saker samtidigt, sjukt smart att säga till lågstadieelever som ska gå luciatåg, då gick det inte alls att sjunga och gå samtidigt.
Är man man och fortfarande går på lågstadiet har man större intellektuella problem än att man inte kan gå och sjunga samtidigt

• Haha
  • Gilla
rampante och 12 till
  • Laddar…
A
Barn hoppar entusiastiskt i en pool medan två vuxna tittar på från sidan.

• Haha
  • Gilla
mikethebik och 11 till
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
Är man man och fortfarande går på lågstadiet har man större intellektuella problem än att man inte kan gå och sjunga samtidigt
Då jag inte tror på att intelligensen sitter i underkläderna tror jag nog du förstår vad jag menade med mitt inlägg.

Då jag inte tror på att intelligensen sitter i underkläderna tror jag nog du förstår vad jag menade med mitt inlägg.
Isåfall är superman bara smart på utsidan ;)

Det tror inte jag heller, men att det beror på hjärnans förmåga är jag helt övertygad, och där skiljer sig män och kvinnor.

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Kanske kan ta den diskussionen i en annan tråd?

• Gilla
J Vos och 2 till
  • Laddar…
Varningsskylt med silhuett av en groda inuti en röd triangel på gul bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Violina Violina skrev:
(Vi antar inte att något är roligt bara för att det är ett skämt, vi vill vara säkra på att så faktiskt är fallet)
Män antar inte att något är skämt bara för att det är roligt, de vill vara säkra på att så faktiskt är fallet …

Kartavsnitt som visar området kring Nasarawa med gränser och närliggande städer.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Aha, är det dags för karthumor igen? :crysmile:
Skärmklipp av en digital karta med en plats markerad som Muslickberget, med zoom- och panoreringstangenter.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.