Jag är på grönkvisten när det kommer till vatten .
Jag efter mycke om och men så hittade jag på Purus hemsida en spårskruv längst upp på motsatt sida termostat
Jag skruvade ur den och det börja pysa efter 2 ggr så slutade det pysa, men inget vatten kom .. läste lite till att trycket var för lågt eller att flera element måste luftas .. gick till sista element i huset och där kom en piss stråle med det samma ...
Tillägg alla element står helt öppna året runt för bvp sköter tempen
Alla andra element är nu varma
HJÄLP
/matte
Jag efter mycke om och men så hittade jag på Purus hemsida en spårskruv längst upp på motsatt sida termostat
Jag skruvade ur den och det börja pysa efter 2 ggr så slutade det pysa, men inget vatten kom .. läste lite till att trycket var för lågt eller att flera element måste luftas .. gick till sista element i huset och där kom en piss stråle med det samma ...
HJÄLP
/matte
Redigerat:
För att jag inte vet hur man stänger av
Det stog att man kunde göra det med tryck
Det stog att man kunde göra det med tryck
För det 3e så gick pannan inte då ..(tror jag)
Är du säker på att det är sista elementet? Beror på hur slingan är dragen.Papphammar666 skrev:Jag är på grönkvisten när det kommer till vatten .
HJÄLP
/matte
åh nej .. nu fattar jag .. tur att jag började med att säga att jag är sämst .. ska kolla
Nix ingen klocka förutom golvvärmen..
Kan jag se det i meny för nibe f1255?
Kan jag se det i meny för nibe f1255?
Trodde den enbart var till golvvärmen 25liter
Den hade 1.2-1.3 b
Den hade 1.2-1.3 b