1 794 849 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg
Kul! Gräsklipparen med dubbla batterier känner jag igen men lövblåsen var ny för mig.P Peter_Bromma skrev:
Däremot tror jag att Parkside har en bit kvar innan de börjar göra som t ex Dewalt med sin FlexVolt (54V), dvs: Cirkelsågar, kapsågar, bordssåg, borrhammare, mm). Men det kommer säkert en dag också
Lättast är att ringa kundtjänst och be dem kolla saldot. Annars gör du ditt reservdelsköp formellt här, länk.J jockebq skrev:
Ditt 4 aH batteri verkar finnas här, länk.
Sen kanske vi i VG-regionen kanske kan hålla utkik åt @jockebq
Lidls prylar har samma strategi som klädföretaget Zara. De skiftade sitt butiksortiment mellan butikerna regelbundet så du skulle ha en anledning att besöka butiken igen. Lidl använder sina prylar som ett tillfälligt sortiment, de skulle inte kunna lagerföra allt. Vi ser det även när det gäller att saker blir bättre, hur många vill ha skruvdragaren med det gamla batteriet när man kan få 20V performance skruvdragaren. Prylarna tillverkas även av Kompernass och Grizzly och är sannolikt förhandlade på ett sätt att Lidl får ett lågt pris någon gång ibland men då tillverkar de en stor batch. Så därför har Lidl sannolikt ett inte allt för högt intersse att få upp volymer utanför veckorna för det tillfälliga sortimentet.Handyman 1 skrev:
Redigerat:
Uppföljning del tre i följetången om LidlLime113 skrev:
WikiLidl - Här tar sig någon tiden att lägga in information om olika produkter.
När jag t ex kollade för @jockebq räkning om laddaren på Grizzly var snabbladdare eller inte (jag fick bara ett produktnummer från Grizzly) kunde jag få upp en hel del information (länk). Sebare hittade jag IAN-numret och då kunde jag även hitta instruktionsboken på Lidl-Service.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 093 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 093 inlägg
Snart dags för ett av Lidls mest eftertraktade/populäraste verktyg här på byggahus
Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2
*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*
Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2
Undra hur långa köer det kommer vara den måndagen 22/2
*hint* produkten är lite inklämd bland ej verktygsrelaterade produkter i ett av reklambladen *hint*
Syns utanför ett Lidl måndagen den 22/2
Är det de blågula byggskorna?R RalleB skrev:
Hur kan du se reklambladet redan nu?R RalleB skrev:
Haha, så långt är jag med. Tänkte mer att bladen som finns tillgängliga är fram till 21/2. Och du nämnde 22/2 som är vecka 8?R RalleB skrev:
https://www.lidl.se/info/reklamblad
Vill ha men har inget behov av en!R RalleB skrev:
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 093 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 093 inlägg
Så kände jag med förra året när den fanns att köpa, sen under det gångna året har jag haft ett antal situationer där jag önskat att jag hade en.
så nu blir det ett köp om man får tag i en
så nu blir det ett köp om man får tag i en
Sålde min plasma häromdagen
Performance verktygen finns i butiken vid Frölunda torg. Samtliga dom du söker flera exemplar, dock fanns bara gröna Multiverktyg. Vet ej om dessa funnits i svart Performance.J jockebq skrev:
Bara 2ah batterier och laddare. Inga 4ah.